Dramoghe

Geheugen

Posted on: October 31, 2006

Ik krijg voor mijn nieuwjaar een externe harde schijf van mijn pappie en mammie. Hiep hiep hoera!

Nieuwjaar..

Dat is gelik nog twee hele maanden! Nog twee hele maanden vloeken op mijn pc’tje dus. En gefrustreerd van die ‘low disk space’ berichtjes wegklikken zo.

20 Responses to "Geheugen"

Ge zou ook wat dingen kunnen weggooien? :P

Bijvoorbeeld.

Was je een jongen, ik zou zeggen: verwijder eens de ‘vieze filpjes’ van je PC ;)

Dingen weggooien? En ik heb verdikke niets staan! Besef goed dat je tegen iemand spreekt met laptop met een harde schijf van 15 Gb. Met een prehistorische laptop dus.

Op mijn PC heb ik twee harde schijven: eentje van 7;84GB (!!) en één van 37,2. Probleem is dat alle program files die de PC draaiende houden op de kleinste schijf staan, en ik ben niet techneut genoeg om ze te verhuizen naar de andere schijf zonder de PC te doen crashen..

15GB is echt wel weinig, ik dacht dat je harde schijf toch iets groter was…

Ik heb twee harde schijven van elk 57,2GB groot. De eerste is al zo goed als vol, de tweede heeft nog plaats zat :D

Hmmm…
Ik ga zwijgen denk ik…

Hmmm…
Ik denk dat ik best zwijg…

@ Gryphin: waarom?

ok, Dramoghe, er liep hier effe een en ander mis persies, ik dacht dat het niet was doorgekomen, sorry dus voor de dubbele comment…
feel free om er eentje te wissen…

Moet ik hem dan helpen vullen terug? ;)

Geen idee of je ibood soms in het oog houdt, maar als je dergelijke dingen zoekt (usb sticks, harde schijven,…) dan schrijf je je best in op die nieuwsbrief… het wijst zichzelf uit op http://www.ibood.com

Proficiat!
Ik kan je verzekeren: ze hebben een goede cadeau gekozen ;)

13 Gb :eek: hoe hou je het val?
Ik zit nu net aan zo’n 500 en kom daar al ni mee toe…

@happy little boozer: vieze filmpjes weggooien!! :p

Ik trek het met 20Gb space. Méér dan voldoende eigenlijk voor mijn gecustomiseerde linux installaties. (ja, kzen daar weer)

Neen, een wind’ohws installatie zou *geen* 15Gb mogen innemen. Dan zit er iets duchtigs scheef. Heeft Bert er allengs al eens naar gekeken?

Oei, ik heb een laptop met 120 Giga, een desktop met 160 giga en een externe harde schijf met 80 giga. En als ik niet oplet zit dit snel vol…

Hoe doe jij dat met 15 giga?

Ik zelf red mij met 240GB, maar ik kan dan ook meeprofiteren van een shared network van meer dan 2,5 terrabyte (aan films, games, series en meer van dat fraais ..) op kot :p

@ Asfaltkonijn: *kwijl*
Ik wist dat er op sommige koten ‘videotheken’ zijn, maar dat ze zo groot zijn.. Wow!

En dat is maar van 5 man hé :p
(De andere 10 hebben geen flauw idee van het bestaan van het netwerk of kunnen het niet gebruiken ..)

@Matthias: er staat geen enkel vies filmpje op.
Alhoewel, hangt er vanaf wat je vies noemt, Cannibal Holocaust zwerft ergens op één van m’n hd’s rond.
Die is eigenlijk wel vrij vies, maar ik denk dat je een ander sort vies bedoelt :)

Leave a Reply

