Dramoghe

"Konijn laat je niet opnieuw vangen hé"

Posted on: November 1, 2006

Ik vraag me af waarom ik altijd op de verkeerde mannen val.

Als ik niet stapelverliefd word op Mr. Charming die mij overlaadt met aandacht en dan vervolgens iets begint met iemand anders, slaat mijn hart wel op hol voor een op het eerste gezicht lieve, knappe, stoere, zorgzame jongen die mij dan keer op keer laat zitten. En waar ik dan keer op keer opnieuw voor smelt. Zodat hij mij opnieuw kan dumpen. Dat zijn toch de toekomstverwachtingen.

Alhoewel.. hoe zeggen ze dat ook alweer? Derde keer goeie keer?

Argh!

 

Halloween party in het Bauhaus was trouwens heel tof, de barman was nog altijd even schattig en in de Pick draaien ze marginale muziek.

24 Responses to ""Konijn laat je niet opnieuw vangen hé""

je gaat er blijkbaar al op voorhand van uit dat jouw relaties niet lang kunnen duren. twijfel je zo hard aan jezelf of hoe zit dat nou ?

Ik denk dat er weinig ‘relatie’ in de situatie zit hoor.

ik ben ook op het tweede gezicht een lieve, knappe zorgzame jongen… *puppyeyes*

Ne keer luid vloeken en evolueren op je ervaringen zeker…

Ik heb blijkbaar iets gemist gisteren.

Als ge in de pick terecht gekomen zijt, dan zegt da al veel over de avond. En ja, ik spreek uit eigen ervaring. ;)

Hmm, ben je nu bezig over wie ik denk? Want je weet wat ik ga zeggen als je daar terug iets mee begint..
Zoals je zelf al gezegd hebt: laat je ni opnieuw vangen.

lol de pick, dat dat nog bestaat…

Foute muziek? Fout is namelijk het nieuwe juist!

A regular Ally McBeal! Zou ik zo zeggen.

Ah ja, ik ken dat wel, wanneer het zelfvertrouwen compleet weg is. Koppeke anders niet laten hangen. ‘t Zit vaak in een klein hoekske!

– sprak de ervaringsdeskundige :)

Als ge hulp nodig hebt

http://www.doubleyourdating.com

en om reeds te anticiperen op veel te voorspelbare commentaar, neen, ik heb da nie getest

Maar wat heeft dat konijn daar nu mee te maken?

@ Happy Little Boozer: euhm.. tjah.. ik weet wat je gaat zeggen ja. En de titel komt van Koen.

@ Mzungu: Jep, en draait nog op volle toeren ook.

@ joene: Fout? Bwah, als je kunt jumpen of hacken ofzo valt het nog mee vermoed ik..

@ maizenaman: Dat ligt klaar om gestoofd te worden.

Ligt dat lief klein konijntje met een vliegje op zijn neus klaar om gestoofd te worden?

‘t werd tijd!

Bon, het heeft 13 comments geduurd voor iemand daarover begon. Proficiat!

shit happens, de ware al lang opgegeven. Wie gevonden heeft, heeft slecht gezocht! denk daar maar eens overna

Ok… nagedacht… maar het brengt me niets bij… In principe kunt ge u hele leven zoeken, maar soms moet ge ook tevreden zijn met hetgene je hebt gevonden. Anders is het zoeken je doel en niet het vinden…

Denk ik

[geheel terzijde]

… wat ook niet wil zeggen dat ge met de eerste de beste kwal moet aanpappen en uw ongelukkig voelen.

Zoals altijd ligt de waarheid in het midden: 99% van de bevolking zal nooit zijn *ware* vinden. En die zoeken is een hopeloze toestand. Anderzijds, wees ook niet té rap tevreden én ongelukkig.

“Laat je niet vangen, konijn” = true on so many levels!

@ dramoghe: wel nie àlle konijnen over dezelfde kam scheren é ;)(Ze moeten niet allemaal gestoofd worden vind ik persoonlijk)

Zoeken is iets wat je eigenlijk niet hoeft te doen. Naar het schijnt komt dat vanzelf. Dat heb ik me toch laten wijsmaken door een vriendin van me. Het zou uit onverwachte hoeken komen en zo van die dingen. Mensen die trouwens toevallig weten waar die hoek precies ligt, laat het mij weten dan ga ik er eens langs …

@Koen: als iemand je verteld waar dat hoekje ligt, is het niet meer onverwacht hé ;)
Je vriendin heeft trouwens gelijk: het komt wel vanzelf.

@ Happy Little Boozer: Ha! Ziedet dat ik altijd gelijk heb :P

@ Dramoghe: Twas een andere vriendin die me dat heeft gezegd.

Ik heb je dat ook al gezegd! Al duuzend keren zelfs. ‘t Is schoon, gij weet dat niet eens meer :cry:

Toen ik het schreef had ik een andere vriendin in gedachten, maar ik ben dat niet vergeten dat jij dat ook al hebt gezegd.

@dramoghe: ja je hebt gelijk, je hebt altijd gelijk, da weet je nu ondertussen toch al :p

Leave a Reply

