Dramoghe

Soap

Posted on: November 3, 2006

Deze morgen werd ik om 5u wakker. Normaal draai ik mij in zo’n geval eens om en slaap ik rustig verder, maar vanmorgen was ik echt helemaal klaarwakker.
Ik betrapte mezelf erop dat ik aan D lag te denken. Steeds opnieuw vraag ik mezelf af hoe het komt dat ik me steeds opnieuw laat vangen, terwijl ik heel goed besef hoe fout ik bezig ben.

Ik heb deze morgen in m’n bedje geen antwoord op m’n vragen gevonden, maar in m’n hoofd heb ik ‘het hele verhaal’ overlopen en ik kan maar één ding besluiten: mijn liefdesleven is als een slechte soap. Zo’n melig tv-drama van het soort waarbij je constant naar je scherm zit te schreeuwen van “dump de loser, hij is het niet waard” .

“Me and Mr. Wrong”
Misschien kan ik er een stationsromannetje over schrijven. Of een blogpost.

Als mijn Mr Wrong zich voor de verandering eens aan zijn beloftes houdt, zal ik hem vanavond nog eens zien.
En zo niet zal de papa weer eens content zijn dat ik thuis blijf.

12 Responses to "Soap"

Ik ken het verhaal niet, maar “dump de loser”.

mensen die zich niet aan beloftes houden -> boom in!

fout zijn trekt aan vóór ge er iets mee begint. Zodra het iets geworden is, willen alle vrouwen het “foute” eraf en op lange termijn moet het een braaf manneke worden.

Als het in eerste instantie aantrekkelijke foute kantje er dan toch niet afraakt, krijgt ge posts zoals deze :)

MAW, werk het eraf en als ge da nie kunt, zoek dan nerdy mcnerdish bij wie ge geen schrik moet hebben voor zo dingen.

Beloftes en afspraken zijn voor mij alleszins essentieel. Het feit dat een belofte al gebroken is geweest en het feit dat ge nog twijfelt aan z’n beloftes zegt voor mij eigenlijk al genoeg… En het is een illusie om te denken dat het zal beteren.

Ik ken het verhaal niet, dus meer kan ik niet zeggen. Ik hoop alleen dat ge ook naar je eigen scherm zal kijken en als ge dan “dump de loser, hij is het niet waard” roept, dan hoop ik dat ge als regisseur van uw eigen tv-drama de goeie conclusies trekt.

Zoals ik al eerder in m’n berichtje (waaruit o.a. je vorige titelpost vandaan kwam) gezegd heb: hij is het niet waard, je verdient véél maar dan ook véél beter meisje …

Ik kan alleen Koen maar herhalen: hij is u niet waard.
Je kan echt beter.
@Sherminator: ik denk niet dat ze dat fout kantje aantrekkelijk vindt. ‘t probleem zit em juist in het feit dat ze er toch voor blijft vallen ondanks zijn foute kant. Denk ik toch..

Ik voel al ideeën opborrelen voor een fotoroman met D. in de hoofdrol :-D

Tss, in de plaats van eens aan mij te denken.

@ steven: och, nog paar daagjes wachten en ik hoef niet eens meer moeite te doen

@ shermi: als het foute kantje erin bestaat dat em je steeds laat zitten is dat idd iets dat je er zo snel mogelijk uit wil ja..

@ joene: Ik zal in het vervolg alleen nog aan jou denken!

Pff, alleen maar aan joene denken. Gij moogt nooit meer mee met den Micra, nèh…

@ Bert: En aan jou ook hé. Aan joene en aan jou!

@dramoghe: en ik dan?
Ik heb u nog zo’n schoon gedichtje geschreven..

Hey hey, straks wordt er ni genoeg aan mij gedacht. Ksss! Ik was eerst.

Leave a Reply

