Dramoghe

Gevolg van een week vakantie

Posted on: November 5, 2006

Ik ben moe.

9 Responses to "Gevolg van een week vakantie"

Mogen we ons dan de komende week aan nikszeggende en inspiratieloze posts verwachten? Enfin, meer dan normaal.

Ik maakte maar een grapje. Denk ik.

Ik ook …ook gevolg van een week “vakantie” vol werk ;)
Lessen zijn altijd handig om eens goed uit te slapen bij Artevelde (als ik je agenda goed heb herkend)

Gevolg van een weekend: ik ben doodmoe… ;-)

Ik ben ook moe. Maar het tripje naar Nederland heeft echt wel deugdgedaan. Van mij is het dus moe in relatie met gelukkig en dat mocht wel na de laatste dagen…

Ik hoop dus voor jouw dat het ook moe in samenspraak is met gelukkig, maar na de laatste blogposts vrees ik er beke voor.

Niets zo slopend als een weekje vrij!

Da’s zowat hetzelfde effect als teveel slapen: daar word je ook moe van :)

[…] … lekker niet! Ha! Niet gedacht maar ondanks het kwaad ontwaken op de pendeltrein en de personeelsvergadering begon ik toch met tomeloze energie aan de maandag. […]

@ Bert: Ik ga niet beweren dat ik de gelukkigste mens op aarde ben, maar eigenlijk, vreemd genoeg, ben ik ook helemaal niet ongelukkig eigenlijk voor de moment.

@ Moi-même: volledig akkoord

“Ik ben moe.” -> Ik ook!

Leave a Reply

