Dramoghe

Gevolg van een week vakantie (2)

Posted on: November 6, 2006

Ik ben ziek.

Mijn keel doet ongeloofelijk veel pijn en zelfs na een heleboel van die verdovende keeltabletjes kan ik nauwelijks slikken. Mijn oogjes prikken, m’n tong ziet wit en ik ben zo wat koortserig zonder echt koorts te hebben. Je weet wel: ene moment zitten rillen van de kou en een halve minuut later veel te warm hebben.

Moest ik morgen geen groepswerkvergadering hebben voor een werk van Engels dat ik nog moet afwerken , ik lag al uren in m’n bedje.

** listening to Fidelity by Regina Spektor from the album Begin To Hope **

6 Responses to "Gevolg van een week vakantie (2)"

van ik speelt er techno in mijn hersen pan!!!doeck djoek doef djoeff tock zoiets

Bert warmt alvast de melk op en pakt de honingpot.

Beetje veel gefeest in die vroege ochtend…? ;-)
Vervang een wijntje van een avondje/ochtend uit maar… Warme melk, indeed!

Ik denk dat iedereen ziek aan het worden is. En als we ziek zijn, kunnen we onze levensbelangrijke blogs niet schrijven… Dus pillekes slikken is de boodschap.

[…] …dat weet je als je leest dat de dees ziek is, en de dees en den deze… en als ik nog wat verder surf dan zal ik er nog wel vinden. En ikke? Ik ben tot nader order nog steeds kerngezond -knock on wood- maar ik heb tandpijn. Tijd voor een afspraakje met de beul van dienst, denk ik dan. En ik haaaaaat dat… echt waar. Nog geen reacties. Dit is uw kans om de eerste en misschien wel de enigste te zijn. Go champ go! […]

GA ANDERS NOG EENS EEN GANSE WEEK UIT EN DAN GA IK MEDELIJDEN HEBBEN. OF WACHT. TOCH NIET.

Leave a Reply

