Dramoghe

Shoot the moon and miss completely

Posted on: November 7, 2006

Mijn hoofd zit vol gedachten, vol indrukken, vol vragen, vol onzinnige dingen die wachten om naar buiten te komen. Het enige probleem is dat al die gedachten er tegelijk uit willen, met als resultaat dat ik alleen onsamenhangende flarden produceer.

Het ene moment voel ik me verward, dan weer verliefd, dan weer gekwetst en boos, het volgende moment voel ik me sterk, blij met m’n leven en tegelijk overstressed en zwak. De stemmetjes in m’n hoofd klinken luider dan ooit, maar jammergenoeg schreeuwen ze elk iets anders.

Er zijn genoeg mensjes die ik met m’n gedachten/gevoelens zou kunnen lastig vallen, het enige probleem is dat ik het niet geformuleerd krijg. Ik heb geen grote problemen, mijn leventje kabbelt voort.. ik weet alleen niet of ik dat ‘kabbelen’ wel zo leuk vind.

Ach.. november blues zeker?

7 Responses to "Shoot the moon and miss completely"

Misschien een kleine hint… een weekendje ‘weg’ is eigenlijk altijd een super oplossing voor dit soort problemen ;)

Zie maar dat er geen mannetjes komen met mooie, doch ingewikkelde witte jasjes…

zwijg mij ervan…autumnal melancholy en het aanmodderen of doelloos ronddobberen op een onoverzichtelijke zee vol tegenstrijdigheden in hart en geest en zielloosheid lol

zweet eerst maar je griep uit en het klinkt alsof je werkelijk beter enkele medicamenten pakt
anders vrees ik dat jij mss de eerste wordt die de dodelijke griepepidemie waar iedereen al twee jaar voro waarschuwt in gang zult zetten
en dat willen we niet meemaken hé ;-)
hup nar de doc jij!!!

enne veel lindethee drinken (verkrijgbaar in wrak bij de apotheek) als je het vertikt om te veel chemie van janssens pharmaceutica te slikken

[…] Yep het is officieel, m’n eerste Zaagtopic (denk ik toch). Zoals Dramoge en Korreltjes het al zeiden: November Blues […]

Dramoghe! Zwijg me d’er van, ik heb ook wat last van het vallen der bladeren.
En net als jij kan ik een emotioneel gesprek met iemand voeren hoe down ik me wel niet waan, terwijl ik me een paar uur later afvraag waarom ik dat in godsnaam gedaan heb, omdat ik mij een gelukkig mens voel.
De stemmetjes gewoon even wat laten praten, je er niet te veel van aantrekken en jezelf gewoon wat laten voortkabbelen. Het gaat allemaal wel over!
Zorg voor jezelf, count your blessings, krijg wat dingen gedaan en doe voor de rest enkel aan zelfverwennerij. Dat je je draai weer snel moge vinden!

Herfst, ze zouden het moeten afschaffen. Een mens heeft licht nodig om te overleven! In de winter is het misschien wel veel te koud, de zon schijnt dan tenminste..

Ach, ik heb dat vooral in de lente.

Zoals gezegd: gooi je gsm weg, sluit die computer af en trek er eens weekend op uit. Berlijn of zo. Maak er desnoods a girl’s weekend out van.

Alles om de gedachten te verzetten helpt feitelijk.

Leave a Reply

