Dramoghe

Amai mijn oren

Posted on: November 11, 2006

Ik word gemarteld*! Aaaah! Help!

.

.

.

.

.

*Mijn mama is naar haar cd’s van Céline Dion aan het luisteren

15 Responses to "Amai mijn oren"

Have no fear! I is here!! :)

* fends the horrific musings of the sirene from Hell with his mighty George Michael powers *

Have a little faith ‘oeh’, ‘ah’, etcetera.

:p

Koptelefoons to the rescue!

Zeg dat je je moet kunnen concentreren en voorbereiden voor vanavond en dat ze dus alleen maar echte muziek mag opleggen. En als ze dat niet wil doen dan zit er niets op dan haar cd’s te cdnappen. Oftewel moet je het huis ontvluchten.

Hier zijn ze beneden naar Piet Huysentruyt aan het kijken… Das bijna van hetzelfde niveau.

De draadjes tussen de versterker en de boxen lostrekken? Zal wel eventjes duren eer ze dat door hebben. En als het écht te erg wordt: de hoofzekering afzetten. ;)

@Bert: niksken tegen den Piet hé! Die geeft soms enorm goeie kooktips.

Moogt gij nu niet uit wettige zelfverdediging Sepultura opzetten ofzo?

Dat is minder erg dan hier, dan. De papa draait zijn dvd van Frans Bauer, doet daarbij euforische dansjes, en de mama kweelt mee. En toch moet ik daar om glimlachen, zenne. Laat ze maar gelukkig zijn. :)

Zo moeder, zo dochter zeggen ze altijd. Wees dus eerlijk en durf toegeven dat je het ook goed vindt :-P

ben ik blij dat mijn ma niet meer weet waar de hare zitten…

ondanks diepte ze nog loreen mckennitt op uit de kast teon ze dat om mijn blog hoorde spelen…daarmee kan ik leven;.ik heb wel de cd van haar moeten zoeken…
en zeggen dat we twee exemplaren hebben…

ben ik blij dat mijn ma niet meer weet waar de hare zitten…

onlangs diepte ze nog loreena mckennitt op uit de kast teon ze dat om mijn blog hoorde spelen…daarmee kan ik leven;.ik heb wel de cd van haar moeten zoeken…
en zeggen dat we twee exemplaren hebben…

En ik hoor hier juist ergens K3 draaien.

Oya lélé arrrrgggghhhhhhh

Boh, toch net iets beter dan mijn pa zijn CD’s van Dana Winner en Sanne & Eric die hij te pas en te onpas bovenhaalt.

Sinds wanneer hebben we iets tegen Céline Dion?

Sinds ze besloot een internationale carrière uit te bouwen, waarschijnlijk.

Leave a Reply

