Dramoghe

ReviewMe

Posted on: November 13, 2006

Review Me

*Advertisement*

Yep, dat hebt u net goed gelezen. Advertisement. Als in ‘Sponsored Post’. Als in ‘Vet Betaald’! Allé, dat hopen we toch dat het vet betaald zal worden, want anders is het de laatste keer dat we er iets over schrijven zo.

Wat is hier de bedoeling van? Wel, via een paar saaie mannen kreeg ik deze tip.

ReviewMe is een website die webloggertjes zoals U en ik en ook advertisers ‘reviews’ laat schrijven in ruil voor centjes. Besprekingen van sites, films, auto’s, .. alles wat er besproken kán worden dus.

Om ons een beetje te motiveren geven ze om te beginnen 25.000 dollar weg. Maar nu moet je niet overenthousiast wezen, daarvan hebben ze er al dertig aan mij beloofd als ik mijn eerste opdracht een beetje goed uitvoer tenminste.

Wat is die eerste opdracht? Een review schrijven over ReviewMe zelf. En daar ben ik nu dus mee bezig. Nu heb ik niet echt veel ervaring op dit vlak, dus ik heb geen flauw idee wat je in een review moet schrijven.
Wat ik wel weet is dat er tweehonderd woorden in moeten staan, dus ik denk dat ik eens een eerste telling ga houden. (Ik kom er nog een stuk of 50 tekort.)

Hopelijk mag ik de volgende keer een film bespreken. Of een auto. Of een gsm. Die ik dan natuurlijk thuisgeleverd krijg om te testen..

14 Responses to "ReviewMe"

En maar reclameren als er op mijn blog ineens Google Ads stonden.. Tsss!

Pot, ketel, zwart. Zoiet :-P

Jamaarrrr, ik moet hier nog serieus mijn best doen om een opstelleke van 200 woorden te schrijven en al hé..

;)

Oh, ik dacht dat dit het opstel was :)
Ik was zo al aan het denken dat ge uw 30 dollar niet ging verdienen ;)

Potverdorie, en aan mij vragen ze geen review. Ik zou er 20$ voor krijgen.

Beuzakken!

@ mirthe: dit was ook het opstel. En ik heb net bevestiging gekregen dat ik mijn 30 dollar wel degelijk verdiend heb. Ha! Bedankt!

Pfoeh, ik haal de criteria niet! Bende elitaire zakken :P

[…] Andere mensen die al op de ReviewMe-kar gesprongen zijn: Dramoghe en Schuppe.be. […]

Mja, die eerste 30$ is natuurlijk easy money, maar ik vrees een beetje dat er daarna “ineens” geen Nederlandstalige reviews meer nodig gaan zijn.

Het enige pluspunt aan het systeem is dat het “from the creators of” TextLinkAds is. En daar heb ik (op m’n Engelstalige blog) wél bijzonder goede ervaringen mee.

Dat denk ik inderdaad ook wel. De opdrachtgevers kiezen namelijk zelf de blogs uit om hun product/site/whatever te bespreken en veel Nederlandstaligen zullen daar wel niet tussen zitten waarschijnlijk.

[…] [via] Posted by cloink Filed in Internet […]

[…] Well, like many others I got myself caught to perform reviews for money !! ( I always need money ) […]

Heb het bekeken, maar heb niet genoeg links/whatever naar mijn blog… zal voor later zijn :)

Hihi… ben eens benieuwd of het bloggen in’t Engels dan nu toch eens een groot voordeel gaat opleveren LOL !

( pas ‘t is in’t engels wegens sommige vrienden in’t buitenland )

[…] u zich deze […]

Leave a Reply

