Dramoghe

Twijfel

Posted on: November 15, 2006

Als de lector je begroet met “Aaaah, kijk eens wie we daar hebben!?”, is dat dan goed of slecht?

Ik heb voor de zekerheid maar een beetje extra mijn best gedaan tijdens de (vier uur durende!) les.. En eigenlijk was het nog wel plezant. Afgezien van het feit dat ik halverwege al gigantisch veel honger had en er in de verste verte geen eten te verkrijgen is in dat gebouw.

Over een week (niet volgende week, maar de week daarna) gaan we trouwens gezellig met z’n allen naar Den Haag van ITW gaan doen met een hoop Hollanders, Duitsers, Fransen en Italianen (!). Ik ben al benieuwd. Hopelijk valt het een beetje mee, want ik heb geen zin om 190 € te betalen voor een week humeurig lopen.

Excuseert u mij al mijn positiefheid, maar ik heb het niet zo voor groepsreisjes. Alleen al het feit dat ik een kamer (en waarschijnlijk ook badkamer) zal moeten delen met 5 à 7 anderen doet mij al een beetje gruwelen.
Ik en privacy, wij zijn dikke vriendjes.

(En ja ik weet dat het halve internet mijn leventje kan meevolgen, maar dat is helemaal anders!)

Edit: En natuurlijk wordt de week afgesloten door een megafantastische ‘Fiscoparty‘!!

9 Responses to "Twijfel"

Een kamertje alleen is altijd leuk, maar ja.

Klinkt dolletjes. Hopelijk wordt de week afgesloten met een marginale fuif. Met een grappige naam. Maar ik kan er nu geen bedenken, hmm.

de ‘hand over all your moneys’ fuif. Of ‘fun as IRS’ fuif of de ‘taxes and death’ fuif

* brainstorm * :-)

Misschien valt het allemaal wel mee en loop je één of andere Italiaan tegen’t lijf.. ;)

@ HLB: Ongetwijfeld. Maar tenzij ik tegen volgende week vloeiend Italiaans spreek zal daar niet veel van komen. Daarbij, er zit een Italiaan in mijn klas. Allé. Een Belg-Italiaan. Maar soit. Das ‘t zelfde.

Fiscoparty? Wat draaien ze daar dan? Boney M en de Village People? :

Of Money Money Money van Abba in een oneindige loop :P

Probeer u alleszins wat te amuseren alginder ;)

[…] Morgen vertrek ik voor vijf dagen naar Den Haag. Zoals ik eerder al eens liet blijken, heb ik er niet echt zin in, maar helaas staat het tripje op drie studiepunten en kan ik het mij niet permiteren om thuis te blijven. […]

Leave a Reply

