Dramoghe

Today was hell

Posted on: November 16, 2006

En dat vandaag een hel ging zijn dat had ik al rond drie uur vannacht door. Als op dat uur van de nacht nog steeds klaarwakker naar het plafond ligt te staren is de kans dat je de dag erop lekker fris opstaat namelijk nogal klein. Bij mij toch.

Uiteindelijk toch nog ongeveer een uur en half geslapen en na een chocoladekoek en vijf ferme tassen koffie naar de zoveelste vergadering vertrokken. Vlotjes overleefd dankzij alweer veel koffie.

De grootste uitdaging was ongetwijfeld de les Engels en het bijhorende mondelinge mini-exaampje over Stock Exchange achteraf. Gisterenavond heb ik gelukkig nog een last minute bijles gekregen van Mystery Man, want ik heb zijn uitleg goed kunnen toepassen. ‘k Heb trouwens een extra punt gekregen omdat ik zo vol vertrouwen stond te praten. Hiep hoi voor mezelf!

Na het ondertekenen van mijn examencontract (ligt het aan mij of moet je tegenwoordig overal een contract voor tekenen?) ben ik deze mens nog een uur of twee gaan lastigvallen.

** Ja lap, nu ben ik heel mijnen kluts kwijt si. Bedankt Dominiek, voor de eervolle vermelding op Stubru.. **

10 Responses to "Today was hell"

Valt het op dat ik godganse dagen van je loop te dromen?

Doordat ge _diene mens_ twee uur zijt gaan lastigvallen, staat er nu nog altijd geen tweede deel van blogbesprekingen bij hem te lezen. En ik moet mijn kaf in! En ik wil weten of ik vandaag al met de grond gelijk word gemaakt, of moet wachten tot morgen! Of erger nog, tot _overmorgen_.

Dramoghe toch, doe dat nooit meer.

Ge hebt morgen geen reden om op te staan Freaq, mijn randomizer heeft u nog niet uitgekozen. En ik zeg niet dat Dramo geen schuld treft, maar het was gisteren nogal laat en vanmorgen nogal vroeg. En er zat veel alcohol in mijn drankjes. In alle veertig.

Pas maar op dat ze bij uw volgende vakantie uw lever niet moeten wegsnijden.

He freaq, ge staat er nog niet bij in deel 2. The tension mounts. Als ge wreed veel geluk hebt, zit je in dezelfde 10 als ik en zal je slechte review in het niets verbleken bij de vernietigende commentaar over mijn blog. Ik heb hier al een pulleken bruistabletten en mijn ehbo-koffer klaar voor ik brutin.be open.

Een examencontract?? Wat staat daar dan in? Hebt ge u contractueel verbonden om niet te brossen?

Mystery Man = mister wrong?????

Uw leven hangt aaneen van “last minutes” heb ik de indruk.

@ Dominiek: Het mag gerust nog meer opvallen.

@ alcyon: Daar zeg je zoiets, ik heb dat eigenlijk totaal niet gelezen eigenlijk. Normaal staan alle vakken die ik moet afleggen daarin opgesomd en zo. Denk ik.

@ trigger man: Neen, dat zijn twee verschillende personen. En Mystery Man wil liever een mysterie blijven. Daarom heet hij ook Mystery Man. Aja

@ dieu: Inderdaad, lange termijn planningen, daar doe ik niet aan mee.

Geloof me vrij, té veel aandacht van mijnentwege, wil je nu ook weer niet krijgen. Ik denk dat zelfs een hyperkinetische clown minder irritant is bij het ontwaken ;)

Leave a Reply

