Dramoghe

Hoe het niet moet

Posted on: November 17, 2006

Ik ben weer bijzonder handig vandaag.

Daarnet heb ik bij mijn broertje op kot een glas gebroken. Hoe het precies gebeurd is weet ik niet, maar het ene moment was ik aan het prutsen met een ijzerdraadje en het volgende moment lag de vloer vol limonade en glasscherven.

Vreemd genoeg kreeg ik niet meteen een preek over mij heen, Broertje zag namelijk alleen maar de voordelen van de situatie in. Hij stopte mij meteen emmer en dweil in de hand..  “Doe maar direct heel m’n kot.”

De kuisvrouw in mij werd blijkbaar wakker, want ik heb niet alleen heel Broertje zijn kot gekuist, maar ook nog eens het mijne. En blinken dat het doet. Blinken!

‘k Heb ook eindelijk terug naar m’n stagebegeleider gebeld om mijn stagecontract te laten ondertekenen en ander papierwerk in orde te brengen. Ik weet niet precies hoe het komt of hoe ik mezelf zo vast heb kunnen praten, maar hij komt vanavond naar mijn huis..    *krijgt nog net geen paniekaanval*

Vanavond ga ik ook met P. naar een optreden van Spinvis in de stadsschouwburg in Brugge. Het repertoire van deze Hollander is mij  niet echt bekend, maar naar ‘t schijnt is dat vreed goed. En! Ik word afgehaald met de voiture.. Hoera!

Ik hoop alleen dat ik mijn stagebegeleider op tijd buiten gewerkt krijg. *zucht*

11 Responses to "Hoe het niet moet"

Bij deze nodig ik je uit om limonade bij mij thuis te komen drinken :)

En plakte de limonade evenveel als de die keer toen je zowel mijn glas cola als dat van jou op je vloer liet vallen? :P
Qua op tijd geraken op het concert, daar moet je niet mee inzitten, dat komt wel in orde. Vooral niet stressen. En stel dat je stagebegeleider 5 minuutjes te lang blijft plakken zelfs dan is dat nog niet zo erg. P. kennende zal hij dan wel wat rapper rijden met zijnen auto ;)
Veel luister- en ook wel kijkplezier!

Godver, nu ben ik dat vergeten, van Spinvis :(

Volgens mij komt die stagebegeleider je gewoon een voorschot betalen. Zoniet: je werd in het zak gezet.

spinvis!
oe oe oe aan de oevers van de tijd.

is het die tournee met simon vinkenoog?

Spinvis, de cd ligt hier zelfs gewoon op! wat een toeval!

leve spinvis, leve bagagedrager!

ow jeetje … wat ben ik jaloers … ik wou ook dat ik op elk moment van de dag zomaar de tijd vond om twee koten op te kuisen. en spinvis is idd wel fijn, maar niet goed genoeg om naar een optreden te gaan … véél plezier daar en doe hem maar de groetjes.

Hm, ik moet dringend stofvegen (al maanden). Hoe krijgt een mens zich daartoe aangezet?

@ Koen: Gij se vuile insiders verspreider gij!

@ Frans: Cool! Mercietjes voor de link!

@ pironik: Geen idee. Wie is Simon Vinkenoog?

@ Dramoghe: Oeps, sorry zoet, kzal het noooooit nie meer doen. Schaam op mij en al.

Leave a Reply

