Dramoghe

Bah

Posted on: November 24, 2006

Echt. Serieus. Waarom boycot mijn pc mij altijd als ik ‘s morgens extra vroeg opsta om een taak af te werken waar ik de dag voordien mijn voeten aan heb geveegd?

En hoe lomp moet je zijn om Word te laten crashen? *zucht*

12 Responses to "Bah"

Heel lomp..
En je het gisteren maar wat meer moeten werken hé :p

Word is van Microsoft.
Dat is dus niet gemaakt om te werken wanneer je het écht nodig hebt.

misschien is het zijn/haar manier om te zeggen dat je hem/haar moet vervangen.

Een PC heeft ook zijn nachtrust nodig. Hoe zou je zelf zijn als ze je ‘s ochtends vroeg wakker maken net terwijl je heerlijk aan het dromen was?

‘k zal nog es moeten langskomen zeker… :p

Lompe mensen kunnen ook schattig zijn.

PC troubles? wie heeft er nu een pc die NIET dagelijks crasht?

inderdaad, niemand!

murphy is de dader! zijn wet is dodelijk!

@Peter: nog chance dat ge dat antwoordje hebt kunnen typen! ‘t Is wel een kort, da’s waar :D

Onderschat Murphy nooit … hij is dodelijk efficiënt!

Leave a Reply

