Dramoghe

Goodbye

Posted on: November 26, 2006

Morgen vertrek ik voor vijf dagen naar Den Haag. Zoals ik eerder al eens liet blijken, heb ik er niet echt zin in, maar helaas staat het tripje op drie studiepunten en kan ik het mij niet permiteren om thuis te blijven.

M’n laptopje blijft dan weer wel thuis en ik weet niet of ik daar ergens een pc met een internetconnectie zal kunnen bemachtigen. Het wordt dus waarschijnlijk ook een weekje afkicken van m’n internetverslaving.

16 Responses to "Goodbye"

Pff, wie gaat mij dan entertainen op msn? :p
In ieder geval: bon voyage en zie dat je jezelf toch nog een beetje amuseert hé

Waarschijnlijk vind je wel een koffieshop annex internetcafé. =D

We missen je _nu_ al een beetje !

Amaai, dat wordt een saaie blogweek…

Bloggen vanop je gsm misschien? ;P Amuseerd u toch maar een beetje daarachter… Een glaasje hier en daar (of fles ;), open minded zijn,… en het kan best wel fijn worden.

Maak er het beste van ;)

Ge gaat dat zien: ge hebt nu geen zin in die reis, maar achteraf zult ge zeggen dat ge u kei goed geamuseerd hebt. Zo gaat het altijd met dat soort dingen!

Goede reis en veel plezier!

Ik ben eens benieuwd hoe blog-verslaafd ons aller dramoghe is. Misschien loopt ze op dit eigenste moment wel rond te dolen in Den Haag op zoek naar een pc-met internetverbinding.

Maak er gewoon het beste van hé?

[…] Een uurtje later was er al wat meer volk toegekomen en was het best wel weer plezant. Er werden zelfs goeie voornemens gemaakt. En tot nu toe heb ik mij er aan kunnen houden. Tijdens dramoghe’s trip naar Den Haag, zou ze elke morgen rond een uur of 7 moeten opstaan. Ik heb daar wellicht een beetje mee gelachen, maar op de één of andere manier heb ik besloten om ook op dat uur op te staan vanaf maandag (gisteren dus). Kwestie van solidair te zijn en ook omdat ik dan ’s morgens ook iets aan mijn dag heb. Anders lig ik toch maar te liggen in mijn bed. […]

Jaja, we missen je _nog_ altijd !

[…] Die lijkt zich toch wel een beetje te amuseren in Den Haag. Dat denk ik toch na haar smsje van gisterenavond. Het had te maken maken met karaoke en Duvel. Ik ben wel benieuwd hoe het eigenlijk allemaal afgelopen is. […]

Nog 1 keer slapen en je bent terug :D
Weg van al die mottige hollanders.

Man, man. ALs ons dramoghe de blog-van-het-jaar verkiezing van clickx niet wint dit jaar, snap ik het ook niet hoor? La-dramoghe laat ons weten dat zij er 5 dagen niet zal zijn maar toch moet ik hier iedere dag eens binnenspringen in de hoop dat door één of ander wonder er hier toch nog een nieuwe post te lezen zal zijn. Not dus.

En ik ben hier precies niet de enige hé?

Terug! Moe! Slapen!

Leave a Reply

