Dramoghe

699

Posted on: December 1, 2006

Den Haag was wel om meerdere redenen kak, maar het feit dat ik geen screenshotje heb kunnen nemen van het feit dat Akismet 666 spamkonijnen had gevangen is er toch ook een goeie. Om mezelf een beetje te troosten heb ik er dan maar ééntje genomen van de 699ste.

spam

2 Responses to "699"

Woohoo je bent terug. En je weet het hé, ik wil verhaaltjes over uw buitenlands avontuur (en ik denk dat ik niet den enige ga zijn)

En ge wilt ni weten hoeveel Akismet bij mij al (terecht) geblokkeerd heeft…

Leave a Reply

