Dramoghe

Kijk!

Posted on: December 2, 2006

bruggelink1.jpg

Met een paar sympathieke menskes zijn we een eindje terug begonnen aan dit project. Het gaat jammergenoeg iets minder snel vooruit dan gedacht/gehoopt, maar don’t worry, er wordt aan gewerkt!

11 Responses to "Kijk!"

En is er al een datum vooropgesteld wanneer de site online gaat?

Het wordt vervolgd…
Je suis curieuse!

Mooi design trouwens (dat wou ik ook nog zeggen).

holy woordspeling batman!

alvast vel succes als west-vlaming moet ik daar ook wel ene sgaan zien hé ;-) en zeker met dat schoon volk achter de schermen lol

Vét geyle splash. Als het vervolg even strak wordt, ben ik benieuwd! Veelbelovend enzo.

Whoei, ik ben geheel op mijn eigen een Paar!

Woehoee, en ik ben helemaal sympathiek!

Het is inderdaad al in ieder geval een héél erg knap ontwerp!

Sjieke dinges! Veel geluk. Moest ik van brugge zijn, ik deed direct mee.

Mijn impressies uit vak 222 in FCB (de man met de snor – Jezus – de kerel die altijd neuriet en huppelt tijdens den teim – de Gentse fan van Mendoza net achter me – hij die altijd sms’jes krijgt – de zaag -…) staan nog altijd in de aanbieding, hoor. Ge roept maar bij interesse…

Leave a Reply

