Dramoghe

Text Message

Posted on: December 4, 2006

Stokjeuh! Een sms-stokje dan nog!

Mijn gsm kan zo’n 90 berichtjes opslaan, maar toch moet ik elke keer als ik een berichtje krijg op zoek gaan in m’n archief hetwelk ik zou wissen omdat m’n inbox niet meer zou volzitten. Vorige week ben ik dan ook begonnen met ze over te typen.

Stop met lachen!

_____
15 september 2005 – 16:29
Juij! Joepie! Hoera! Bravo! Joehoe! Hip hoi! Wiiii! Yes! Proficiat é! Vier da idd maar goed! (en nu genoeg uitroeptekens ;) ) ben zo blij voor je! X

>> Mijn beste vriendin, bijna nog contenter dan ikzelf dat ik geslaagd was voor mijn herexamens.
_____
20 november 2005 – 04:39
In een relatie ben je egoïstisch. Volg je hart en je komt bij de ware.. x

>> Mr Wrong nota bene. Ik had net bijna staan bleiten in de ksa bar wegens ruzie met mijn ex-vriendje van toen. Hij vond dat ik me niet mocht amuseren waar hij bij stond. Sinds gisteren zijn we zo’n beetje terug samen.
_____
13 februari 2006 – 16:04
Trouw met mij! Dan moogt ge mijn was doen! You know you want to!

>> Jelle aka Jellabie. De grappigste jongen op het westelijk halfrond.
_____
3 november 2006 – 21:42
Konijn laat je alsjeblieft niet opnieuw vangen é, want dat verdien je nie. Jij verdient alleen t allerbeste..

>> Ik had beter naar hem geluisterd.. En het deed deugd dit berichtje!
_____

Ik heb eigenlijk nog een heleboel berichtjes die in van m’n leven niet kwijt wil raken, maar als ik die hier allemaal zou overtypen ben ik morgen nog bezig.

En het stokje gaat naar… Tom B, Koen en Lou Tom B

5 Responses to "Text Message"

“Sinds gisteren zijn we zo’n beetje terug samen”
Je moet da ni in zo’n kleine lettertjes zetten ;)

En je moet wa beter opletten, de laatste naar wie je je stokje hebt gegooid heeft het eigenlijk al naar u gesmeten..
Achja, ge zult met ander dingen in je hoofd gezeten hebben zeker ;)

Overtypen. Hoe 1990. Tegenwoordig heb je allerlei “PC-suites” waarmee je je berichtjes gewoon kan overzetten naar je PC als tekstbestandjes hé. ;)

[…] Zonet gezien dat ik een stokje toegeworpen kreeg. Een is-im-is-stokje om precies te zijn. […]

ah merci voor de stok!

Ik zal morgen antwoorden want mijn site is een beetje down, winterblues veronderstel ik.

Leave a Reply

