Dramoghe

Red Bull

Posted on: December 6, 2006

Vandaag is het de naamdag van Sint Nicolas. Net zoals vorig jaar is deze Sinterklaasdag zonder meer aan mij voorbij gegaan. Geen chocolat in mijn schoen, geen cadeautjes, geen mandarijntjes, geen picknicken, geen ronde koekskes met suikerglazuur.

Ik had eigenlijk pas tegen de middag door dat het vandaag de verjaardag was van de goedheilig man en daarna heb ik er zelfs niet meer bij stilgestaan.

Waar ik dan wel weer heb bij stilgestaan is het feit dat ik morgen voor 10u een (ingebonden) groepswerk moet gaan afgeven op het secretariaat. Klein maar pittig detail: vanavond om 16u30, na de les moesten we er nog aan beginnen

Ik ben op dit moment helemaal onnozel aan’t komen van de stress en ik heb nog helemaal niets van mijn collega’s gehoord.  Ik heb wel al tien bladzijden getikt en doorgestuurd naar de rest, dus ik hoop dat het een beetje in orde is en dat ze vlug reageren.

6 Responses to "Red Bull"

Nog een ganse nacht om eraan te werken én pas om 10u binnen te leveren… relax, da gaat lukken.
Het voorbije jaar heb ik meermaals met een groep ‘s nachts het werkje dat de dag erop binnen moest zijn gemaakt, om dan ‘s ochtends boenkend aan een raam van een of ander copiercenter te staan voor het nodige inbinden ed.
Uiteindelijk, vraag me niet hoe, geraakt dat altijd net op tijd binnen. Is het planning of gewoon studenten-luck? Ik weet het niet, maar het is altijd spannend :)

Succes ermee!

Brr, die groepswerkjes… :s

Samen werkjes maken gaat blijkbaar nog altijd even vlot zoals eerder dit jaar…
Zorg dat je niet te onnozel komt van de stress é meid, dat is voor niets goed, daar help je niemand mee en zeker jezelf niet. Ik weet wel dat ik makkelijk praten heb, maar je moet kalm proberen blijven, het komt wel allemaal voor mekaar.
En als je nood hebt om ‘een zaging’ te doen, ge weet me te vinden é ;)

U kennende zal het allemaal wel in orde komen ;)
Zorg gewoon dat je wat kalm blijft

You can do it girl. Nog een paar weken op uw tanden bijten en je kan genieten van een deugdoende stage.

En als ge nood hebt aan het kort intermezzo’ke, roep me é.

de truc is meestal:
wanneer je de opgave net gekregen hebt zelfde dag er al aan beginnen en voor eerste keer samenkomen.

anyway.
ik kon het ook niet

Leave a Reply

