Dramoghe

Volhouden en chocolat eten

Posted on: December 7, 2006

Nog drie weken. Nog drie weken en de lessen zullen voorbij zijn, de groepswerkjes ingeleverd en de presentaties gegeven. Over drie weken begint de ‘kerstvakantie’ en hoewel het al een vijftal jaar niet echt meer vakantie is, kijk ik er elk jaar weer naar uit. Dit jaar zelfs nog iets meer dan anders.
Ze mogen dan nog zo veel zeggen dat je studenttijd de mooiste tijd van je leven is, ik heb er meer dan genoeg van en ik zal dan ook blij zijn als de vakantie er is en ik het les-gebeuren achter mij kan laten.

Nog drie weken stressen, daarna nog examens en daarna zal mijn leventje drastisch veranderen. Ik heb zo’n voorgevoel dat mijn stage een enorm succes zal worden en ik kan amper wachten om te gaan werken.

ChocoladepeetjeBut first things first, morgen moet ik nog een presentatie geven over kostencalculaties en verschillenanalyses en ook voor volgende week staat mijn agende al redelijk vol.
Gelukkig heb ik goeie vriendjes die mij moed inspreken en die mij steeds opnieuw verrassen. Zo heb ik totaal onverwacht toch nog een chocolade peetje gekregen! Hiep hoi!

*ongeloofelijk hoe een mens kan zagen als hij ze onder stress staat*

7 Responses to "Volhouden en chocolat eten"

Beetje positief bekijken hé: morgen nog twee (2!) weken en het is vakantie.

U bent vast niet de enige die uitkijkt naar vakantie ;)

Och, och, ik heb ook nooit geloofd dat die studententijd de mooiste tijd van mijn leven zal zijn.

En zeker nu ik met mijn stage al van het “echte leven” heb geproefd hé, piekt het nog allemaal des te meer.

Nog anderhalve semester en ‘t is voorgoed gedaan :-)

Als ik er nu aan terugdenk vind ik het nochtans ook wel de beste tijd, behalve die paar maand tijdens de examens. Dan verfoeide ik alles en iedereen, vooral mezelf :)

Geloof me, eens als je aan het werk bent, zal je nog vaak met weemoed terugdenken aan die fijne studententijd. Mark my words.

Ge kunt niet geloven hoe hard ik mijn studententijd mis, ook al is “werken aant unief” volgens sommigen niet echt werken.

Tja, wat kan ik meer doen dan het allemaal bevestigen. Ik geloofde dat ook nooit, maar het is zo, geniet ervan zolang je kan. ;)

And on a sidenote: wat een gruwelijk afgrijselijke zwarte piet. Hebben ze diene gemodelleerd naar een budget-opblaaspop van John Holmes? :-O

Leave a Reply

