Dramoghe

Clickx Site Van Het Jaar 2006

Posted on: December 9, 2006

Thuis.

Moe.

Klein beetje zat.

Ik ben 90ste geworden. Dat is bijne laatste weetwel! Sjansdat ik een fles bier of weetikveelwathetis meegeschoept heb uit de VIP-ruimte of heel mijn avond was om zeep. Met dank aan meneer Nicodemus voor de tip.
‘k Heb zelfs niet eens een mp3 speler gewonnen! Boe wi!

De knijnen en Tom hebben geen ruzie gemaakt!

Vitalski viel dik tegen.

Koen is 20ste!

Te moe om foto’s te uploaden.

Slapen! Toedeloe!

Update: En we hebben niet op het podium gedanst!

19 Responses to "Clickx Site Van Het Jaar 2006"

Ha, blijbaar goeie keuze van mij om mijn krachten te sparen voor het Freya-feest :D

Oja, proficiat met uw 90ste plaats ;)

Dankuzeer. Jij bent trouwens 95 ste!

‘t was moe mer plezant. Fijne avond.

We hebben _niet_ op het podium gedanst? Echt? Fieuw.

ik peins dat ge meer over sex moet beginnen bloggen lol
en ja dingen kunen meetsjoepen uit de VIP-ruimte dat verzacht het leed wel hé ;-)

@Tom: Ik vrees dat wij wél op het podium hebben gedanst ;-)

Hier vind je mijn fotoreportage (84pics) van het Carré Clickx site van het jaar event:
http://www.bart.la/blog

Enjoy!

Proficiat!

Het is idd duidelijk dat sex scoort, maar da wisten we natuurlijk al langer. ;)

[…] Moe van het dagje skiën in Landgraaf kwam ik juist op tijd toe in de Carré voor de prijsuitreiking van de site van het jaar van Clickx magazine. Het begon met het overlopen van de top 10. Daar zat ik (raar maar waar) niet tussen. Het was wachten tot later op de avond, als de nieuwe Clikx magazine in primeur uitgedeeld werd, om te zien of ik nu laatste was of niet. Ondertussen waren Matthias en ik Dramoghe, Peter , Brutin en Jeroen tegen het lijf gelopen. […]

Alé, niet veel gemist precies.

[…] Bon, niet zo veel gemist precies gisteren. […]

Van mijn eerste Carrébezoek heb ik toch vooral onthouden
-de beamer die (“oei Cois, we zijn dat logo van vorig jaar vergeten aan te passen”) véél te wazig stond
-later op de avond, de vreemde mannen en hun dansmoves op de podiumpjes
Maar al bij al heb ik me toch wel kostelijk en zonder al te veel kosten geamuseerd.

Site van het jaar 2006

Gisteren was het dan zover: prijsuitreiking van de Site van het jaar 2006 in de Carr. Eerst had onze chauffeur de afrit verkeerd genomen en in het centrum van Sint-Niklaas wat aan sightseeing gedaan, maar uiteindelijk zijn we er toch (een kwartiertje…

En wie wil zien dat Dramoghe echt niet op het podium gedanst heeft, moet maar gewoon naar Peter’s Blog surfen (zie link post hierboven)

@webster: ssssshhhht!

Volledig eens met Matthias!

[…] Dramoghe héééél jalours was op deze MP3 speler moest ze hem toch niet hebben. Daarom heb ik deze nu op ebay gezet. […]

Leave a Reply

