Dramoghe

dramoghe proudly presents…

Posted on: December 13, 2006

… Boudewijn-Jan!

Het was misschien een klein beetje vals om zijn stukje over seizoensgroenten onder mijn naam te publiceren, maar Boudewijn-Jan is nogal een schuchtere jongen en hij wilde liever eventjes afwachten hoe er op zijn schrijfsels zou gereageerd worden alvorens zichzelf voor te stellen.

Nu al meteen blijkt dat jullie zijn stijl wel appreciëren en zijn post zelfs uitroepen als brilliantste ooit verschenen op deze blog, heb ik besloten hem voltijds aan te nemen als schrijf-slaaf. Vanaf vandaag kan u hier dus van tijd tot tijd stukjes van zijn hand terugvinden.

Bij deze heb ik dan ook de auteur bij vorige post aangepast.

7 Responses to "dramoghe proudly presents…"

Gaat je negerke niet jaloers worden omdat je nu een tweede slaaf hebt aangenomen?

woeha, een privéslaafje. Kan ik ook gebruiken! Kandidaten kunnen zich altijd aanmelden ,-)

Ik vind trouwens dat Boudewijn maar meteen zijn eigen blogje moet beginnen!

Ik vind dat Boudewijn-Jan niet zo goed bekt. BJ (spreek uit beedjzee) klint al beter, niet?

En we heten Boudewijn-Jan van harte welkom!

Dank u voor de verwelkoming. ‘t Is niet de bedoeling dat ik elke dag iets ga posten. Zo nu en dan eens.

Geweldige aanwinst, proficiat!

(… waar blijven de suikerbonen?)

Oeioei! Insubordinatie van de kant van uw schrijfslaafje!

Ik wil gerust mijn buffelleren zweep eens uitlenen. Ik kan de vijfhonderd chimps die momenteel bezig zijn aan mijn memoires wel onder controle krijgen met mijn ACME elektroshock device(tm)

Leave a Reply

