Dramoghe

Afvraging

Posted on: December 14, 2006

Ik zie al een tijdje deze vreemde dingen tussen mijn ‘referrers’ staan:

untitled.JPG

Nu vraag ik mij af: is dat ergens goed voor? Is dat ergens slecht voor?

6 Responses to "Afvraging"

Dat zijn mensen die via images.google iets gezocht hebben en tussen de zoekresultaten zaten prentjes van uw blog. Die mensen hebben daarop geklikt en zo geschiedde het wonder van de images.google referrers :-)

Er is een mogelijk om uw images niet te laten indexeren hoor, maar hoe je dat doet ontgaat me nu even…

Vergeet niet dat die google gebruikers uw bandbreedte gebruiken, maar op wordpress.com is dat misschien gee probleem.

Voila, niet echt een probleem als je je blog niet zelf host. Alweer een afvraging de wereld uit!

het bizarre is dat ze zelfs op mijn blog terecht komen om foto’s te vinden die ik niet eens zelf host, de stoute manier dus, een ander zijn bandbreedte opgebruiken :)

doe ik ook veelal :D

heb net op google in “afbeeldingen” DRAMOGHE ingetikt…wow, wat een variatie aan foto’s zeg :)

Leave a Reply

