Dramoghe

Kot Te Huur

Posted on: December 14, 2006

Aandacht.. Aandacht..

Omdat ik in het tweede semester mijn stage dicht bij huis ga doen en ik elke dag met het matchboxke over en weer ga tuffen, ga ik na nieuwjaar terug gezellig thuis bij mammie en pappie wonen. Ik weet nog niet wat dat gaat geven, maar soit, vandaag zien we dat voor de verandering weer eens goed zitten..

Logischerwijs staat mijn kot in Gent dan leeg en omdat het een beetje onnozel is om een kot te laten leegstaan ben ik dus op zoek naar een vriendelijken mens ijverige student om mijn kot over te nemen. Bij deze dus een beetje reclaam:

TE HUUR: studentenkamer:

  • gelegen vlakbij Blandijn, St Pietersplein en Overpoort, tussen een heleboel andere studentjes
  • 24 (?) m²
  • gemeubeld: bureau met bureaustoel, tafeltje met 2 stoelen, kasten, koelkast, bed (zelf voor matras zorgen), nachtkastje
  • lavabo
  • elektrische kookplaatjes (2) om zelf te kokerellen
  • eigen doucheruimte en WC
  • uitzicht op binnenkoer/minituintje met grasveldje (ideaal voor bbq!)
  • ruime overdekte fietsenstalling (zowel op de binnenplaats als in de inkomhal)
  • internetaansluiting (+15 € per maand)
  • mogelijkheid tot kabeltv (+15  7 € per maand)
  • prijs: 215 € (voor de rest van dit jaar, vanaf volgend jaar +- € 250)

Aan alle mensjes die mij willen helpen dit nieuws te verspreiden: Je moet je vooral niet inhouden hé!

15 Responses to "Kot Te Huur"

Tiens, 15 euro per maand voor kabeltelevisie. Da kunt ge goedkoper zelf oplossen denk ik. (Zowel legaal door zelf een abo te nemen, ik denk zo’n 150 euro per jaar, als minder legaal door af te takken.)

Eeej serieus, ‘t moet wel nog verhuurd geraken hé!
Daarbij, ik heb geen kabeltv, maar ‘t is wel mogelijk.

Misbruik van je weblog voor reclame ;)

Misschien moet je het aan de 2girls eens vragen om wat reclame te maken voor je kot. Misschien dat al die op sex beluste lezers van hun blog wel interesse hebben.
Te huur; liefdesnestje in centrum Gent (lekker anoniem), koelkast voor de bubbels, eigen douche. Alleen dat van die matras is misschien wel een probleem. Volgens mij moet je dat voor 250 euro per dag wel kwijtraken…

Lijkt me een leuk stekkie daar :D Spijtig genoeg heb ik er al één…

24 m2? Ik kan dus de idee om een ‘hobbyroom-hoek’ met biljart, bar, homecinema en fitness-set beter vergeten, als ik het goed begrepen heb…

Je bent nog vergeten vertellen dat er enkele schone bomen op die binnenkoer staan ;)

@ Koen: Serieus! Gij zou toch moeten weten dat die bomen er nie meer staan hé!

@ dramoghe: Dat was een grapje é zoet ;)

Who needs cable wanneer je internet in huis hebt. 23m² is misschien klein voor de gemiddelde student maar drie keer groter dan mijn kamertje hier thuis. Terug thuis gaan wonen zuigt wanneer je het kotleven gewoon bent.. Daat ik niet meer werkloos ben tegen het einde van het jaar is mijn enige wens. :)

Ondertussen al doorverhuurd? Indien niet, ben ik wel geïnteresseerd!

Groetjes,
Bram

Hey, indien je kot nog niet verhuurd is, ben ik ook zeker geïnteresseerd! contacteer me via mail, moest het nog zo zijn, alvast merci

[…] Deze morgen was ik al vroeg naar Gent vertrokken om mijn kot nog wat leger te maken en om deze geïnteresseerde mens een rondleiding te geven. Nu ja, rondleiding, hij kwam eens kijken dus. ‘t Was gene misse jongen trouwens (zelfs mijn mammie was onder de indruk), maar een huurcontract heeft hij (nog?) niet getekend. […]

Helaas pindakaas! Kot is verhuurd!

Is het ook mogelijk om het kot te huren voor volgend jaar, beginnend van september?
Gelieve mij te contacteren via email.
Groetjes

Leave a Reply

