Dramoghe

Halfafgewerkte post wegens plots geen zin meer

Posted on: December 16, 2006

De week afsluiten met migraine is nooit leuk. Zeker niet als je net kerstcadeautjes aan het shoppen was. En al helemaal niet als je van plan was te gaan poolen. Ik kon vrijdag in de Fnac nog net genoeg zien om af te rekenen en net op tijd thuis te geraken om netjes in de wc te kotsen ipv op de tram. Daarna maar meteen in mijn bedje gekropen, al m’n vrijdagavond-plannen dus om zeep..

Deze morgen waren alle sporen van hoofdpijn gelukkig verdwenen.

6 Responses to "Halfafgewerkte post wegens plots geen zin meer"

Ik had je nochtans een wondermiddeltje tegen migraine aan de hand gedaan, niet ?
Volgende keer kom ik hoogstpersoonlijk die zetpil in je p… steken !

Oeioei, was het zo erg?
Sta ik op het lijstje van de mensen die je een kerstcadeautje gaat geven? :P

Oei, heb een kameraad die dat ook soms krijgt. Als hij het voelt opkomen zegt hij alles af, want niet veel later hangt hij voor enkele uren boven de pot.
Zo heeft hij verleden week op het laatste moment een gezellig avondje uit op het laatste moment moeten afzeggen…

Niet amusant!

Tuurlijk, die hoofdpijn besloot afgelopen nacht mij te komen opzoeken en is blijven hangen. ;)

@ Webster: Yep, hier net hetzelfde, ik voel het ook altijd opkomen.

@ dieu: Kweetet! ‘k Ben er nog steeds niet mee naar de dokter geweest eigenlijk. Schaam op mij.

Tijgerbalsem op je slapen smeren, klinkt eenvoudig, maar het helpt velen, heb ik al gemerkt. Bij gewone hoofdpijn, that is, migraine dat is andere kak.
PS: Heb je stokjesgewijs voer voor een nieuwe post gegeven. Maar wel volledig afwerken dan, hoor. ;)

Leave a Reply

