Dramoghe

Te normaal

Posted on: December 18, 2006

“Gij zijt toch een rare eigenlijk..”

Een zinnetje dat ik al vaak heb mogen horen.. Ik zou niet weten waarom eigenlijk, ik ben de normaalste mens die ik ken!

Een eindje terug werd ik ‘getagged‘ door tantieris. De bedoeling is dat ik zes rare dingen over mezelf vertel en daarna zes andere mensen hun rariteiten ontfutsel.

Maar nu heb ik dus een probleem, want ik ben helemaal niet raar!

Ook Vuur slingerde het stokje intussen in mijn richting en nog steeds is mij nog geen enkele rariteit van mezelve ingevallen.. Daarom eventjes een oproep aan alle mensen die mij ooit al eens een raar kind hebben genoemd: waarvoor was dat ook alweer??

4 Responses to "Te normaal"

Ah, raar zijn is plezant. Wat zou de wereld zijn zonder rare mensen, moest iedereen “normaal” zijn? ;-)

Ik vind u eigenlijk een heel normale.. Ik heb er is over nagedacht wat er zo raar aan je kan zijn, mar ik kan niks bedenken.

Gelukkig ben ik nog een “gewone” mens. Al die andere mensen, die zijn pas raar ;-)

Ik meen me te herinneren dat ik je al af en toe eens ‘raren’ heb weten te noemen, alleen weet ik niet meer waarom …

Leave a Reply

