Dramoghe

Eikes!

Posted on: December 19, 2006

naar het voorbeeld van Kathleen

update:

9 Responses to "Eikes!"

Dit valt nog mee kwa ‘eikes’, maar van dat versneld kauwen bij Verbeelding ga ik met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid nachtmerries krijgen :-s

Mij lukt dat nog altijd niet bellen blazen.

En daarbij. het valt mij meer een meer op dat mensen van het vrouwelijk geslacht hun sjaal altijd binnen beginnen dragen. Let nu eens goed op, voor altijd:

BINNEN IS HET WARM! SJAALS ZIJN VOOR BUITEN ALS HET KOUD IS!

comprendo?

Sjaals zijn fijn in de winter, zowel binnen als buiten. Ik doe ‘m eerlijk gezegd ook nooit uit, ik zen nogal een “kou kiek”.

@Dramoghe: Ik kan u verzekeren dat het qua “eikes” nog goed meevalt, ik heb ooit een gigantisch grote bel laten ontploffen, en ik had mij al enkele dagen niet geschoren. The horror :|

Zitten zalig gezichten tussen! :-D

Yuy! Bellenblazen! Ik kan er intussen ook al wat van. Mwaha. Oefening baart kunst en zo.

Je moet die bel wel ni in je gezicht laten ontploffen hé..
Al levert het wel hilarische beelden op :)

@ WebsterMC: Ey! Serieus! Ik heb wel geen sjaal aan hé! ‘k Weetkik wel dat sjaals voor buiten zijn! Ik heb gewoon twee truien boven mekaar aan.

Leave a Reply

