Dramoghe

Geen kerstmuts en glühwein

Posted on: December 20, 2006

Serieus maat. Die kerstmarkt in Gent! Dat is nogal een eindje een zielige bedoening!
Wij maar klagen dat ze in Brugge de kerstmarkt al om 23u sluiten, dat de politie je komt wegjagen en zo.. en in Gent hé.. in Gent sluit het al om 21u!

OM NEGEN UUR!

Just de jeneverkraamkes waren nog open..

8 Responses to "Geen kerstmuts en glühwein"

Niets verslaat de kerstmarkt in Antwerpen ;)

haha, dan begin ik niet eens over hier :-)

kerstmarkten zijn allemaal debiel. ik kan het weten: ik heb vijf jaar aan die van gent gewoond en dat is absolute horror. ik moest de markt over om naar de GB te gaan en ik zeg u: na een lange werkdag heb je
Mamamamamamamamamamamamama ik wil oooooooooook zo’n snoepekeeeeeeeeee. toe toe toe toe. echt niet nodig rond je hoofd. net zo min als als hey poepke ik wil anders wel een mijnen piek op uwen kerstboom zetten ze. bwoehahahaha. Mannen zijn in groep altijd veel feller zijn dan alleen. Zeker als ze teveel jenever hebben gedronken en een lichtgevende kerstmuts op hun hoofd hebben.

Tjien, 9.30 moest ik nog beginnen met schaatsen en was er precies nog veel volk op straat, ok, enkel voor de gezellige drink en babbel en nie voor prulletjes te kopen, maar daarvoor ga ik ook nie naar een “kerstmarkt” :p

Waarom gaan jullie naar (aaaargh) een kerstmarkt?

voor de sfeer natuurlijk, kitch roels

Die kerstmarkt is inderdaad suckas. Maar dit jaar is het toch íets dat mij aan de winter doet herrineren. Op sneeuw moeten we alvast niet rekenen…

@ eve: voor de jeneverkraamkes natuurlijk! En om te lachen met vallende mensen op de schaatsbaan!

@ Beau: dat is wel waar, de winter/kerst-sfeer blijft een beetje weg dit jaar.

Leave a Reply

