Dramoghe

Oma’s zijn top!

Posted on: December 22, 2006

Het is zover. Ik heb mijn allerlaatste lesje achter de rug. Ééntje dat bestond uit een presentatie en fake sollicitatiegesprek. In het frans. Maar het is voorbij nu, vanaf nu geen schoolbankjes meer voor mij, of het is om er examens op te maken, want daar ben ik natuurlijk nog helemaal niet vanaf.

Vanavond komen de mammie en de pappie naar Gent met den voiture zodat ik al mijn boeken en cursussen in één keer mee naar huis kan nemen. Ik neem namelijk voor een paar weekjes afscheid van mijn teergeliefde kotje en Gent om bij mijn oma’tje in te trekken om te blokken.

Blokken bij oma is altijd een festijn. Elke middag lekkere eten (smaakt altijd dubbel zo goed als thuis), dessertje, koffie met koekskes  in de namiddag,.. en tussendoor studeren hé. En goed dat dat zal gaan! Niemand die stoort, geen prutsgerief in de buurt, geen internet, .. Helemaal geen afleiding dus.
Ik zie het al volledig zitten!

16 Responses to "Oma’s zijn top!"

Geen internet? Geen nieuwe berichtjes?

Help!

*zingt* : Sti-ille site,… :-)

Ik heb vorige week ook een fake sollicitatiegesprek gehad. In het Frans. En in pak. Maar dat geheel terzijde.
Veel succes met den blok!

Succes met den blok! :-) Geniet van’t eten enzo van de oma ;)Een beetje verwend worden kan nooit kwaad,en zeker niet tijdens de examens! :-)

Dat klinkt wel heel leuk bij die bomma :) Mogen we langs komen? :p

Veel succes met den blok!

Jeuj, blokken met een verwenoma in de buurt, kan niet missen! Succes!

Studeren bij uw oma, zonder internet en zo? Ik zou het niet uithouden :D (hoewel mijn oma natuurlijk een pracht van een mens is ;))

3 weken zonder internet en zonder prutsgerief, dat klinkt een beetje als een concentratiekamp. Lieve deugd, liever gij dan ik.

Ik zal wel studeren tussen mijn computers, online tegen 200 per uut en tussen bergen en hopen prutsgerief :) Laat mij daarbij nog maar pas verhuisd zijn (en eigenlijk nog veel te doen, kasten zetten, kaders ophangen, …), ik hoop dat er van studeren iets in huis gaat komen.

In elk geval, succes met den blok én de examens!

allez, veel geluk ermee :)

Opassen voor de kilootjes.

Hoppa, geef er een whaatsjakaa-lap op: satisfaction lies in the effort. x

geen internet?
waarom dan die “hoera voor draadloos internet” :p
eigenlijk mag ik niveel zeggen, want ik zou me ook moeten bezig houden met studeren, maar blokken op ne pc vraagt gewoon om problemen..

@ HLB: Hoeveel keer heb ik nu al gezegd dat je op mn blog niets moet zeggen van op msn en omgekeerd? Bedankt om er toch zo veel rekening mee te houden en al!
Die “hoera voor draadloos internet” slaat op het feit dat we thuis nu draadloos internet hebben. Volstaat die uitleg of kom je het liever nog eens controleren?

@Dramoghe: sorry, ik zal het nooit meer doen
En ‘t volstaat als uitleg hoor, al wil ik het wel is ne keer komen controleren, dan moet ik zelf ni studeren, want ik heb er vandaag ook ni veel zin in..

Leave a Reply

