Dramoghe

Not an addict

Posted on: December 28, 2006

Ziek worden tijdens de blok of er vlak voor.. ik heb precies een abonnement.

Deze morgen was ik al vroeg naar Gent vertrokken om mijn kot nog wat leger te maken en om deze geïnteresseerde mens een rondleiding te geven. Nu ja, rondleiding, hij kwam eens kijken dus. ‘t Was gene misse jongen trouwens (zelfs mijn mammie was onder de indruk), maar een huurcontract heeft hij (nog?) niet getekend.

Anyhow! Afgezien dat ik heb! Ik voelde me al een paar dagjes was slapjes, maar vandaag werd ik bij de minste inspanning al duizelig, en als je constant een trap op en af moet lopen is dat niet echt ideaal.

Toch maar een bezoekje aan de dokter gebracht dus en die vond het niet echt vreemd dat ik duizelig was.. gezien ik een bloeddruk had van  bijna 9 over 6 (dat is zeer laag ja). Bloeddrukverhogende pillekes gekregen en ook iets van antibiotica want ik had nog een infectie ergens ook.

Jaaaaa mannekes! Heeft er al Iemand ooit eens een allergische reactie gehad op antibiotica? Ik nu dus wel. Rooie vlekjes. Jeuk! Heel erg veel jeuk! En ik had ook plots geen stem meer, maar dat had daar niets mee te maken blijkbaar.

Ik ben een sukkelaar ik.

En ik heb een avondje Bauhaus moeten missen. Hopelijk moet ik morgen geen kerstetentje missen. Ik heb intussen wel al m’n draadloos internet goed kunnen testen. Ikke verslaafd? Naaaaah.

Tot na nieuwjaar ergens!

10 Responses to "Not an addict"

[…] Net zoals Dramoghe is m’n lichaam toch niet echt in supervorm. Ik zit al een aantal dagen met de snotters. En sinds gisteren is daar nog een beetje keelpijn, een zwaar hoofd en pijnlijke spieren en gewrichten bijgekomen. Allemaal niet zo heel erg (ik zit nu dan ook braaf op het werk), maar met een druk weekend voor de boeg is leuk toch anders… […]

Hopelijk moet je inderdaad het kerstetentje niet missen vanavond. Ik verwacht je daar dus é meid. Ik denk overigens dat ik lui ga zijn vanavond en dat ik met de auto ga gaan. Goed bezig noemen ze dat zeker? :P

Ja jong en dan met uw zatte botten aan 90 km/u naar huis rijden! Doen!

Alles wat u kon overkomen is u ook overkomen. Nu maar hopen dat ge niet allergisch reageert op het middeltje tegen de jeuk ;)

@Tom: Ik drink niet als ik moet rijden, zo slim ben ik dan nog wel.

Pff, te stoer om zich aan de toegelaten snelheid te houden maar dan wel geen alcohol durven drinken. Ze kunnen u toch nooit tegenhouden hoor! Vroem vroem!

Die vlekjes? Dat zal eerder door die draadloze verslaving zijn :p.

Inderdaad, internet-afkick-verschijnselen, dat zijn het, ja!
But then again: een antibioticaallergie is niet aangenaam. Ik ben zelf ook ooit eens wakker geworden met bobbels over mijn ganse lijf en een gezicht dat zo gezwollen was dat mijn ogen dichtgeknepen werden door mijn wangen. Oh, how I felt attractive those days, lalilala.

Beterschap – op alle vlak ;-) !

Moge 2007 je iets meer sparen van ziekte, al het beste.

Leave a Reply

