Dramoghe

Studeren is saai

Posted on: December 28, 2006

Vandaag heb ik er niet echt veel zin in. En wat doet een mens als hij geen zin heeft om te studeren? Thuis de mama en de papa en het broertje lastigvallen! En draadloos internet uittesten!

Hoera! Het werkt!

8 Responses to "Studeren is saai"

En nu dat werkt: jij ook ;-)

meteen al je eerste punten gescoord!

Ziede wel dat ge dat niet kunt volhouden, een ganse week zonder tinternet !

Vandaag geen zin om te studeren? In mijne tijd had ik nooit zin om te studeren…

En ik had wel internet op mijn kamer. Dat was een ramp!

wacht maar, ge gaat nog hard vloeken op dat draadloos internet.

@ depolle: och, vroeger had ik helemaal geen internet op mijn kamertje thuis, als ik er nu af en toe op kan ben ik al dik tevreden.

ken dat gevoel blokken pffffff!!! denk voor tweede zit te gaan!

@ luisindepels: zot! altijd voor eerste zit gaan!

Leave a Reply

