Dramoghe

Kevin Major is een lekker stuk

Posted on: January 1, 2007

Sta ik daar gisteren deze morgen in ‘t Entrepot in Brugge.. beetje dansen, kijken (en luisteren) ofdat Kevin Major dat een beetje goed doet en al.. Word ik daar toch wel niet ineens, plots, zonder waarschuwing en al bijna omver gelopen door nen zot in kostuum ! De helft van m’n pintje over m’n schoenen natuurlijk en net niet in de armen van één of andere breed gebouwde, kalende veertig met bezweet voorhoofd gevallen. Daarna keer goed gelachen met ‘dien zot‘ toen hij door de security van de trap werkt geplukt. “Ha! Dat zal hem leren!”

Daarna nog beetje harder gelachen toen bleek dat de zot in kwestie een bekende bleek te zijn. Hij mocht niet meer binnen. Ocharm. Zelfs niet via de achteringang. En het was nochtans koud buiten.

2 Responses to "Kevin Major is een lekker stuk"

God straft onmiddellijk als ge met bier morst.

[…] Na een heleboel ergernissen die ik hier nu niet uitgebreid ga vertellen (want deze post is nu al veel te lang en der is zeker niemand die tot hier leest), zijn we tegen 4u in ‘t Entrepot geraakt, waar Kevin het beste van zichzelf aan het geven was, waar de sfeer bijzonder goed was, waar ik Bert een gelukkig nieuwjaar kon wensen, waar ik bijna omvergelopen werd en waar mijn vriendje het fantastische idee krijg om mij even mee naar buiten te nemen om mij een hoop verwijten naar mijn hoofd te slingeren. Twee uur. Twee uur hebben we staan ruziemaken. Waarover? Over niets eigenlijk. Hij vatte het in een sms als volgt samen: “ik heb er spijt van dat ik je op zo’n manier heb aangesproken, ik wilde gewoon zeggen dat ik je graag zie, en zelfs dat weet ik op een melodramatische manier te verknoeien”Hij heeft gelijk. Vooral over dat verknoeien. Posted by dramoghe Filed in life […]

Leave a Reply

