Dramoghe

EIS

Posted on: January 5, 2007

‘t Is grote kuis in de inbox van m’n gsm..

Bleiten! Bleiten jonk! Bleiten dat het niet meer schoon is.

Ik zou eigenlijk moeten blokken hé..  maar tis dat dat bleiten zo’n deugd doet!

15 Responses to "EIS"

Oei…:-(

Sterkte!

Probeer af en toe ook eens een traantje te verpinken om een heel lief, opbeurend, … smsje dat iemand u gestuurd heeft. ;)

Wordpad openen en allemaal overtypen, da’s het makkelijkste vind ik.

Bluetooth? Gewoon allemaal automatisch backuppen op de PC.

Of zijn het dingen die je liever niet meer tegenkomt?

Troost je, Dramoghe (of laat je troosten) …ik ben al het hele jaar ziek. Voorhoofdholteontsteking. Die een ernstige migraine triggert…

Bleiten kan deugd doen, maar zie dat ge uzelf er niet in verliest.
En verder: Je kijkt ervan op waartoe je allemaal in staat bent, als je gewoon probeert.
Blok ze! x

Gaan! Niets dat zoveel deugd doet als al die ouwe berichtjes eruit gooien en schoon schip maken.

Bleiten, ja, maar morgen is er weer een nieuwe dag!

@ jesus_: emotioneel instabiel :p

@ Iphi: dat heb ik ook meerdere keren gedaan hoor!

@ cloink: Idd, mmm ijs.. jammer dat we er geen in huis hadden of de hele doos was leeg geweest.

@ Peter: Ik heb geen bluetooth. Overtypen dus, zoals Stijn zei. Of toch zeker de leuke berichtjes.

@ arnel: Ai ai, veel beterschap!

@ Shermi: Yep, thanks. Ik doe mijn best, maar tis altijd makkelijker gezegd dan gedaan hé.

Oh, zooo herkenbaar. Pijnlijk. Maar ge moet erdoor. En! Ge komt die berichtjes niet meer tegen. Behalve dan als ge uw documentje nog eens opent later. *troost*

bleiten en blokken passen dan ook zo geweldig bij elkaar hè.

een mens moet al eens zijn traankanalen zuiveren van alle vuiligheid hé ;-) en meteen spoelt dan ook andere vuiligheid weg ;-)

@ dramoghe betreffende reply: ge hebt mijn emailadres he (h)

Leave a Reply

