Dramoghe

Introducing to ya!

Posted on: January 7, 2007

Een eindje terug kreeg ik van verschillende mensen een feel-good-muziek-stokje toegeworpen. Wegens gebrek aan inspiratie, zin, tijd (blokken!) en ook wel bij gebrek aan ‘feel good’  had ik dat stokje zo’n beetje naast me neergelegd.

Nu ben ik zo iemand die tijdens het blokken best wel een streepje muziek kan verdragen, zeker als ik zoals nu mijn computerboekhouden moet oefenen.  Zwaar studeren is daar niet aan. Nu ja. Er is toch geen absolute stilte noodzakelijk.
Ik heb er dus niet beter op gevonden dan intussen eens de muziek op mijn harde schijf uit te pluizen, daar staat namelijk nog vanalles op dat ik nog niet heb beluisterd..

Ik was vandaag in de mood voor het mapje Nederlandstalig en na het doorspoelen van een heleboel mottige Clouseau-liedjes en het meezingen met de Kreuners en de nieuwe Snaar werd ik ineens supervrolijk. Tiens.

Nu vraag je je misschien af bij welk liedje ik me zo vrolijk zat te maken?
Hou jullie vast aan de takken van de bomen..  mijn feel-good-liedje van het moment: Marjolein van Get Ready!
Ha! Serieus! Vrolijkheid te top! En hilariteit om te tekst ook wel eigenlijk. Een tekst die ik overigens helemaal vanbuiten bleek te kennen!

Jaja, lach mij maar uit,  ‘t kan me lekker toch niets schelen!

Introducing to ya..
The Get Ready Sound System!!!

 

Update: Helpen ook mee m’n vrolijkheid in stand te houden: Isabelle A – Hé lekker beest, K3, Marco Borsato – Ik leef niet meer voor jou, Peter Koelewijn – Kom Van Dat Dak Af, Rob De Nijs –  Dag Zuster Ursula, Will Tura – ‘t Leven Is Mooi

12 Responses to "Introducing to ya!"

Schandalig dat je dat op je harde schijf hebt staan! :P

Met je lachen??? Medelijden ja :p

@ Mirthe: Alles wat op die harde schijf staat is gekopieerd van deze fantastische mens.. :D

Respeck!

…Marjolijn
Zal ik ooit, zal ik ooit, zal ik ooit je vriendje zijn

lalalaaaaaa

Precies grote Tien Om Te Zien fan :O

Niveau nihil jong, nihil. :P

Ohnee, Get Ready, waarom herinner ik mij die nog? :D Maar ok, ik geef toe. Wel vrolijke dinges ja. :P

Dat liedje (Marjolein) wordt nog grappiger als je weet dat alle groepsleden van Get Ready zich achteraf ook allemaal ge-out hebben. Ze vielen helemaal niet op meisjes, het zijn homo’s!

Yeaha! iedereen heeft mijn stokje beantwoord! En ook al is het met Marjolijn… :-)

Alhoewel, die foute muziek van vroeger. Als ik die nu terug hoor. Vaak was dat toch echte sfeermuziek!

laat het gras maar groeien

@ jesus_: Tien om te Zien was gisteren hé. Vandaag ga ik voor de oldies

@ Webster MC: Beter laat dan nooit hé.. Sfeermuziek zou ik het niet echt noemen, maar wel ideaal om mee te brullen!

@ shermi: die ook ja! :D

Hier…
Laat me je nog een beetje opvrolijken…

Schijt aan de buren
[audio src="http://www.hgdevries.nl/ftp/Mp3/2%20pac/de%20apres%20ski%20hut-schijt%20aan%20de%20buren.mp3" /]

Gek zijn is gezond
[audio src="http://www.hgdevries.nl/ftp/Mp3/2%20pac/Stef%20Bos%20-%20Gek%20zijn%20is%20gezond.mp3" /]

De Samsonrock
[audio src="http://www.hgdevries.nl/ftp/Mp3/2%20pac/14%20-%20Samson%20en%20Gert%20-%20Samsonrock.mp3" /]

Ik voel me keigoed
[audio src="http://www.hgdevries.nl/ftp/Mp3/hans%20steeuwen/Hans%20Teeuwen,%20Keigoed.mp3" /]

Oya Lélé
[audio src="http://www.hgdevries.nl/ftp/Mp3/2%20pac/K3%20-%20Oya%20L%C3%A9l%C3%A9.mp3" /]

Leave a Reply

