Dramoghe

En dan vraag ik mij af: wie is die madam op dat prentje?

Posted on: January 8, 2007

You May Be a Bit Borderline…
Your mood swings make a roller coaster look tame!
When you’re up, you’re a little bit crazy…
And when you’re down, your whole world is crashing
Scary thing is, these moods can change by the minute!
 

** listening to Borderline by Madonna  **

9 Responses to "En dan vraag ik mij af: wie is die madam op dat prentje?"

met de kans om een Captain Obvious naar mijn hoofd gesmeten te krijgen: Courtney Love. die van K. Cobain.

euhm? Courtney Love ofte Madam Kurt Cobain?

Verdomme, ik ben blijkbaar echt oud aan het worden

Tiens. Ik dacht dat die lelijker was :D

Mercietjes voor de informatíon hé.

Ik had gegokt op de ex van de maker van de quiz. ;)

die is lelijker maar ge ziet dat neit op zo’n kleine foto waar op geprutst is :p

Idd dus Miss Love :-)

Ahja, ik dacht ook aan Courtney Love :D

Miss Love all the way!

Yup, ik ben ook Borderline, overigens. Hehé!

Mehehe, Dependant, en dan krijgt ge Marilyn Monroe.

Leave a Reply

