Dramoghe

Ooit gekregen van een nichtje

Posted on: January 12, 2007

Vandaag zijn m’n oudertjes in Gent m’n broertje gaan bezoeken. Bevoorrading. En ‘s middags uit eten met z’n drietjes. Een examen-traditie. Maar ik ben er niet bij deze keer.

Terwijl ze daar waren hebben ze ook mijn kot een beetje verder leeggehaald. Ik ga het missen, mijn kotje, Gent,.. dat weet ik nu al.

Fancy armband!Verbazingwekkend wel hoeveel rommel een mens verzamelt op vier jaar tijd.
Mijn kamertje thuis is veranderd in een opslagplaats en ik zit meer tussen mijn spulletjes te rommelen en nieuwe ontdekkingen te doen, dan dat ik studeer.

Zalig!

4 Responses to "Ooit gekregen van een nichtje"

Het staat je werkelijk beeldig dat armbandje ;)

Aarghh, hier ook al snap. Vlug gedisabled.

En het is idd erg hoeveel rommel gij hebt. Er was altijd met moeite plaats om te zitten. En dat voor een vrouw alleen. ;)

Wat een behaarde armen :p
Trouwens, nog is mercie voor het taaladvies ;)

Ik denk dat er weinig mensen zijn die Gent niet missen na hun studies. *snif*

Leave a Reply

