Dramoghe

Coca Cola

Posted on: January 13, 2007

Tegenwoordig staan er op de etiketten van de flesjes van Coca Cola van die spreuken en opdrachtjes en zo. Ik snap wel niet zo goed wat daar de bedoeling van is, maar goed, op één van mijn etiketjes stond dit:

Het leven is een feest, en in elke perforator zit confetti!

En dan moet je weten dat er hier zo’n perforator voor mijn neus staat te blinken.

Ik heb me nog net kunnen inhouden..

8 Responses to "Coca Cola"

paaaartyyy !!

have a great saturday night :-)

voila! daar heb je bijna bezewen wat het doel van cocoa cola is!
maar ge het u ingehouden: dat is voro niets nodig: leef!

Dat vind ik één van de betere, dat van die perforator.
Het leven is een feest, het hoeft alleen maar gevierd te worden, etc. maar ook: het mag dan niet het feestje zijn waar we op gehoopt hadden, nu we er toch zijn kunnen we evengoed dansen. Enz.
Blok ze nog goed, he, Dramoghe!

het leven is een feest, bij elk pakske confetti zou een stofzuiger moeten zitten, denk ik dan.

[…] Leuke opdrachtjes! Dit zijn de mijne op het etiket van mijn flesje cola hier op mijn bureau. […]

Allé, pepsi kan nu toch niet achterblijven hé? Een horoscoop? Stijltips?…

Niets te inhouden ! Hop, open met die perforator ! Smijt – als ge toch bezig zijt – ineens wat Mentoskes in uwe Cola Light and par-tay ! :D

Wedden dat je morgen gaat kijken !!!!!

Leave a Reply

