Dramoghe

Zelfportret-stokje

Posted on: January 17, 2007

Zelfportret voor een stok

Via Iphi helemaal tot hier gewaaid: het ‘neem eens een foto van jezelf zonder erbij na te denken‘-stokje.

Aanschouwt gij allen: me, myself and I, compleet met vettig haar en wallen onder de ogen! En dat ik niet aan het nadenken was, dat is er eigenlijk ook wel aan te zien.. Hooray!

Mannekes, haal jullie kodakskes al maar boven, want ik zou jullie ook wel eens zelfgeportreteerd willen zien: Freaq, DKarn Duuk en Clopin. U bent bedankt!

Update: En ik gooi het stokje ook nog verder naar Maarten, Liese, Lou en Dirty Jos. En ook wel naar AnnaStesia en naar diene gast van En nu even ernstig. Ha!

38 Responses to "Zelfportret-stokje"

Hier studeert iemand teveel (aan de wallen te zien).

Vreemd, hoe je je altijd een beeld vormt van iemand als je die persoon nog nooit gezien hebt irl of op foto. Dacht ik nu al de hele tijd dat je iemand met kort haar was! Maar dit is ook ok hoor :)

[…] meid, gij weet toch hoe ik eruit zie? Een nieuw jaar, een nieuw stokje: zelfportret. Dit is deze […]

Oh, ik heb je al slechter gezien. ;)

chance dat het rampenfonds bestaat

“Het vlaamse gewest investeert…”

Ooit had ik eens na een dikke 12 weken blok en examens het volgende voor: de dokter moest voor mijn broer op huisbezoek komen. Ik deed de deur open. Het eerste wat hij zei was “Man! Gij ziet er niet goed uit!” en ik kreeg prompt een stevige vitaminekuur voorgeschreven. :p

Zeg ‘t zal een beetje gaan zeker!?

@ liese: Bij deze smijt ik het stokje ook eens in jouw richting dan, ben wel benieuwd hoe jij eruit ziet..

@ Bert: Mercie!

@ Matthias: Ik heb nog maar 3 weken blok en een halve week examens achter de rug eigenlijk. Maar 3dagen na elkaar een examen hebben is wel veel te zwaar. Ik kom niet echt toe met 4 uurkes slaap per nacht :(

Victoriaans, zeg ik u!

kvinnet helemaal nie mis :-)

Ge hebt ook zo van die Hawaïslingers in uw kamer hangen! Ik bezit er zo ook 2 :D

Ik heb je ook al slechter gezien. ;)

(die foto’s mag ik niet online zetten zeker?)

toch is het een toffe foto vind ik!

op de één of andere manier vind ik de belichting uitstekend!

Ik denk dat DKarn-Duuk voor de moment té hard verdiept is in zijn Japanse woordenlijsten. Sommige mensen hebben nog examens, naar het schijnt ..

@ Lapin McAdam: ‘k Heb ik ook nog examens ze! We zullen wij hier wel geduldig wachten tot DKarn-Duuk gedaan heeft met zijn examens dan..

Wat ‘n fijn stokje is dit…

Mag da zomaar, nog meer verder gooien? :p

Sjuust Clopin, ge moogt een stokje maar in drie breken! Maar geef toe, Maarten solliciteerde openlijk!

Hmm, als ik er aan denk, dan zwier ik die er dit weekend wel eens op…

Het doet wel heel veel af van het mysterie van de incognito bloggerij en zo hé?

Edit: ik heb er aan gedacht.

Ik vind toch ook wel dat de eeuwenoude stokjes-wetten hier lustig met de voeten getreden worden :)

freaq: zo schooien achter hits, ik schaam mij in uw plaats.

gelukkig kreeg ik geen stok toegegooid … ik ben immers niet aan te zien!:)

@ Clopin: Ik mag alles! :p

@ Lapin: Wetten? Ik weet van geen wetten ze.. :D

Minder wetten, meer …

TETT’N!!!

(nope, ik ben er niet trots op, maar iemand moest het doen… sorry daarvoor)

[…] 20 januari 2007 Ingedeeld onder: algemeen, stokjes — dirtyjos @ 7:16 pm Van Dramoghe (a.k.a. Blue Eyes) had ik altijd al gedacht dat er een knap gezicht achter zat. Groot was mijn […]

[…] ‘k had al het stille vermoeden dat ik er aan ging geloven. Niet alleen Pierre, maar ook miss Dramoghe hebben me getikt. ‘k Zal daar morgens eens werk van […]

hellehond: Euhm, ik zie geen “TETT’N” hoor. Wel goeie poging om grappig over te komen. Of wacht. Toch niet.

@ Tom: Gij zijt weer nie mee hé kadee. Hellehond reageert op commentaar van Peter.

Miauwkes voor de vrouwkes, ofzo :D.

Het is bij wet verboden om “tetten” te roepen als er geen te zien zijn.

Dat ze verdoeme een wet maken tegen het “hoeren”-geroep. (Dit heeft geen verband met de foto hoor, Blue Eyes)

Én ik heb hier ook van die grote Humocovers hangen. Wihi (^^)

Zelfportret

… omdat Pierre (update: én Dramoghe) het zo lief vragen en omdat u (En u! En u ook!) nog nieuwjaarswensen van mijn zelfingenomen ik te goed heeft, gooi ook ik mijn anonimiteit voorgoed te grabbel.

Wat ik me afvraag: zouden Bloekie, Alcyon, Nic…

http://www.ikhebeenasfaltkonijngezien.be voor fotomateriaal :p En u heeft me mogen “bewonderen” op de b-wards

@ opperkonijn: tss! ge moet je crew beetje beter op de hoogte houden hé :p

Leave a Reply

