Dramoghe

Precies een kooltje

Posted on: January 20, 2007

En dan heb ik het over mezelf.

Jawel, ik presteer het elke keer weer! Ziek. Tijdens de examens.
Iedere examenperiode weer heb ik het zitten. Stress, te weinig slapen, moe zijn, geen weerstand hebben, duuzend lapmiddelkes gebruiken om te voorkomen dat ik ziek word.. en toch.. ‘t is weer van dat. Keelpijn, koppijn, snotneus, prikkende oogjes, ne witte tong (bad sign als je ‘t aan mijn oma vraagt) en sinds vanmiddag ook aan ‘t gloeien voor dood.

En ik nam nochtans zó flink mijn vitaminetjes en mijn ampullekes met ijzer en foliumzuur (ofzo) en mijn bloeddrukverhogende dinges tegen het duizelig zijn.

En mijn dokter hé! Dien is ‘afwezig’. Zeker op skireis ofzo. De snoodaard. ‘k Zal ik hier wel zitten ziek zijn bijst dat’jem van vakantie doet! Egoïst!

14 Responses to "Precies een kooltje"

Dat is uw eigen schuld, omdat ge geen homeopathie gebruikt! ;)

ik ken een goe lapmiddelke: op voorhand blokken

lol @ jesus_

@ shermi: en wie zegt dat ik dat niet gedaan heb, hé?

Ontstressen jong! Ontstressen!

Ik had zo’n basketring. Tijdens mijn pauzes gooide ik enkel balletjes. Heel simpel en ideaal om even niet op de rest te peinzen.

Of nog, tijdens de blok leerde ik mezelf jongeleren. Geef mij drie voorwerpen en ik voer er zo een showke mee op. :p Handig!

Heh, dat jongleren heb ik ook tijdens de blok geleerd! Met wc-rollen of blikjes cola, ‘t is allemaal gelijk, maar niet meer dan 3 :)

@dram: hmm, mss een hersentransplantatie overwegen dan?

Het ultieme anti-ziek dieet als je ziek bent: thee en toast. Niemand gelooft mij, maar dat doet wonderen. Bij mij toch allesinds. :P

ha, mijn oma zei ook altijd dat een wit beslagen tong niet zo goed was. ‘t Zou nog een idee zijn voor een nieuw stoksken: foto van je tong.

Oei oei, altijd ziek worden tijdens de examens. Niet zo leuk. maar één goede raad eigenlijk: verzorg uw nachtrust! Heb dit ook atlijd gedaan en nooit ziek geweest tijdens de examens…

Ai…
Dat klinkt niet zo best.
Verzorg je maar goed!
Veel beterschap en succes met de examens.

Groetjes

Al eens aan mijn wonderpillekes gedacht ?

Leave a Reply

