Dramoghe

En het is just zo spannend!

Posted on: February 4, 2007

Probleem! Gisteren aflevering 7 van het tweede seizoen van Prison Break bekeken. Dat was de laatste die ik heb staan. Dus nu zit ik vast!  *bleit* 

‘t Leven is zo niet eerlijk!

15 Responses to "En het is just zo spannend!"

De rest ook downloaden? Nog acht te gaan!

Daarom begin ik nooit aan van die series vóór ik alle afleveringen heb. Het is al zwaar genoeg om aan het eind van elk seizoen de overgang te moeten meemaken naar het volgende, dat er dan pas een jaar later is ofzo :)

peekvid.com, slechte kwaliteit, maar allé how

Dan toch niet zo’n fantastische zaterdag? :-)

Groetjes

en nu hoor ik dat er weer iets nieuws hips is, Heros of zoiets, dat eraan zit te komen ?

Ik heb het zelfde voor bij Desperete Housewives en Heroes.
Heroes is echt wel heeel goed btw, vind ik persoonlijk veel beter dan Prison Break.

Heroes ownt. Ma door onze internet-perikelen loop ik al 2 afleveringen achter verdorie! Ik trek mij alleen op aan het feit dat ze hier in België nog moeten beginnen :)

Gij bleit voor alles gij. “Oh nee mijn stylo valt op de grond! *bleit*”, “Ik vind mijn rechtersok niet meer! *bleit*”.

@ Tom: gij pest mij altijd! *bleit*

Hey, volgens Family Guy hebben vrouwen dat graag hoor.

hey, deze skin is echt leuk! mooie kleurencombinaties!

Funny, aangezien we hier ten huize cloink allen zo ziek zijn gelijk nen hond (zo ferm, dat we er stilaan als honden uitzien), hebben we gisteren ook ne Prison Break marathon gehouden en warempel, wij zijn ook gestopt bij aflevering 7 van seizoen 2! :-O

Heb ze nog wel staan tot aflevering 13 though, ‘t was gewoon al wat laat geworden… :D

Succes met de nieuwe template ;)

Hehehe, Prison Break is onlangs weer begonnen in Amerika. Ik moet episode 15 van seizoen 2 nog eens bekijken voor de nieuwe er weer is.

Leave a Reply

