Dramoghe

Ik wou dat het al bedtijd was

Posted on: February 5, 2007

Mijn allerlaatste week les is ingezet. Vier dagen intensieve studie van de personen- en vennootschapsbelasting. En dan vooral de wijzigingen ten opzichte van de vorige aanslagjaren. Interessant, maar enorm vermoeiend. Dat de week wordt afgesloten met een dagje examens afleggen maakt het er niet makkelijker op.

Om me het mezelf niet nog moeilijker te maken door elke dag heen en weer te reizen naar huis, logeer ik een weekje op Broertje te zijn kot. Zijnde vlak naast mijn kot. Ex-kot. Bram zijn kot. Het voelt nogal onwennig…
Donderdag is er bovendien voor het eerst in vier jaar een kotfeestje. Een feestje voor het kot. En ik heb vrijdag twee examens. Typisch.

De uitslag van mijn andere examens blijkt trouwens nogal mee te vallen. Jammergenoeg één buis: 9; gelukkig wel delibereerbaar.

Ook de afstudeerprojecten zijn intussen bekend, de groepjes samengesteld, de afspraken voor briefing, vergaderingen, tegenbriefing,.. vastgelegd. Dit weekend wordt de laatste hand gelegd aan de jaarrekening en presentatie van onze ‘fictieve vennootschap’-bedoening en daarna staan de sollicitatiedagen voor de deur. Seminaries! Fun!

And after that.. stage.

En dan kan het leven beginnen.

2 Responses to "Ik wou dat het al bedtijd was"

Ik ben tegen die briefings! Noteer dat maar.

Congrats girl, you’re almost there.

Leave a Reply

