Dramoghe

Kapot

Posted on: February 9, 2007

Vandaag 7,5 uur examens gemaakt.

Ik weet niet wat er met mijn huid aan het handje is, maar tegenwoordig kan het tegen niets meer. Vooral niet tegen papier dan. Ik heb me zeker tien keer gesneden, m’n vingertjes liggen helemaal open. *zucht*

Gisterenavond / vannacht was er op mijn-kot-dat-eigenlijk-mijn-kot-niet-meer-is een kotfeestje. Het eerste kotfeestje in meer dan vier jaar. Ik heb hier nooit eerder een kotfeestje geweten. En het moest natuurlijk ook weer passen dat zo’n feestje er dan wel komt als ik mijn kot verhuurd heb en wegens een drukke les- en examenweek een weekje op mijn broer zijn kot logeer. In hetzelfde gebouw.

Het was dus blokken en proberen slapen met muziek, slaande deuren en gillende wijven op de achtergrond. Wat is dat trouwens met gillende meisjes op feestjes? Eén of andere versiertruc die ik nog niet doorheb?

1 Response to "Kapot"

Ah oei en dan zit ik je nog een beetje af te jagen !!! excuses excuses :)

Leave a Reply

