Dramoghe

Sollicitatiedagen

Posted on: February 14, 2007

  • slowen met de knapste jongen van heel ‘t school (!!!) en iedereen jaloers zien kijken is de max!
  • aardappelnootjes zijn megalekker maar nu heb ik wel de naam van boefkonijn
  • hoe het mogelijk is om rode kool zo klaar te maken dat het smaakt naar met suikergelei is me een raadsel
  • lectoren die op de karaoke-avond Another Brick In The Wall zingen en er een stripact aan toevoegen zijn fantastisch – ideaal om een feestje mee op gang te trekken
  • ik trek nerds en seuten aan (maar ook de knapste jongen van m’n jaar, ha!)
  • beseffen dat ik zo dwaas niet ben als ik soms denk – ik moest niet eens onderdoen voor ‘het genie van de klas’!
  • ik zou een goeie assessmentsessiebegeleider zijn

5 Responses to "Sollicitatiedagen"

En hoe zit het met de zon ?

Aanwezig op dinsdag, helaas was het iets te frisjes om op het strand te gaan liggen zonnen.

een post op valentijn met twee maal de vermelding van een slow met de knapste jonkman van het school… ‘t was daar een valentijnparty zeker?

asssmememememementwat?

@ liese: dat is een woord speciaal uitgevonden om slispelende mensen te pesten :P

Leave a Reply

