Dramoghe

Ik leef nog

Posted on: February 19, 2007

Amper. Maar toch.

Vandaag eindelijk mijn eerste (zo goed als) koortsloze dag gehad en ik voelde me meteen alweer genezen. Totdat ik vanmiddag mijn garnaalkroketjes uit de frietpot wilde gaan vissen en helemaal duizelig werd en uiteindelijk languit op de vloer belandde. Niet dat ik flauwgevallen ben ofzo. Dat op de vloer gaan liggen dat was ter preventie van het flauwvallen.

Deze namiddag de huisdokter nog eens laten komen en blijkbaar zijn ook mijn luchtwegen geïrriteerd en heb ik er een oorontsteking bovenop.

Happy happy joy joy.

Woensdag moet ik normaal aan mijn stage beginnen. De dokter heeft er niet al te veel vertrouwen in dat dat ook effectief zal gebeuren. Feit dat ik bijna in zijn armen in mekaar zakte zal natuurlijk ook niet echt geholpen hebben om hem van het tegendeel te overtuigen.

Ziek zijn sucks. Zeg dat ik het gezegd heb.

10 Responses to "Ik leef nog"

“In de armen van de dokter…”, klinkt wel romantisch anders ;-)

Veel beterschap in elk geval!

Mijn gestel bevindt zich momenteel ook maar in slappe staat. Bye bye feestje dat vanavond gepland stond :-(
Hopelijk was het een beetje een knapperd die dokter van je. Dan heb je tenminste nog veel inspiratie om te dromen!

Timing is een prachtige gave, maar voor woensdag vrees ik dat ze niet zal kloppen.

Ziek zijn sucks. Dramoghe heeft het gezegd.

Oei, we gaan terug een warme choco moeten binnensmijten.

Als je denkt dat je gaat flauwvallen moet je inderdaad gaan liggen en niet vergeten: benen omhoog (zodat bloed naar je hersens kan).
Ik heb gesproken

Het was vast een knappe, jonge dokter… ;-) Beterschap!

‘t Was helemaal geen knappe, jonge dokter eigenlijk :(

Awwww… verschrikkelijke timing. Veel beterschap!

Veel beterschap!

Leave a Reply

