Dramoghe

Eej gasten!

Posted on: February 24, 2007

Wa scheelt er met under? Isdadier niet meer interessant of is mijn statistiekentellerke kapot? Sjeus! Doet er iets aan hé!

19 Responses to "Eej gasten!"

Vertel nog ne keer iets over verliefdheden die je dan tegenkomt op café of zo, of van flirtgedoe en dergelijke. We gaan één en al oor zijn, juffraa!

Gawd, Freaq, gij zit dus echt _overal_ he.

Dramo, als ge niks post is er weinig reden om hier te komen he. Tenzij voor de hippe layout natuurlijk. Grapje hoor, ik vind de layout maar niks.

Jamaaarr, ik ben al twee weken niet meer op café geweest! De laatste keer dat ik touch had was begot op de bus!

Tom, kijkt naar uw eigen layout gij!

Layout is inderdaad minder. Maar waarom dit uw populariteit verlaagd? geen idee. Mischien niet meer trendy genoeg! Ik weet wat je daar aan kunt veranderen: een hippe MP3-speler! :p

Reden temeer om vanavond wèl naar de bar te komen!

@ webster: laat maar komen! ;)

@ koen: en wat zou ik daar van verliefdheden of flirtgedoe moeten tegenkomen denk je? en vooral ook: met wie?

Jamaar sjoe, ik reageer enkel op de woorden “ik ben al twee weken niet meer op café geweest”.
En daarbij ge hebt mij daar, wat zou jij dan nog willen gaan flirten met anderen? :P

Ik kom altijd trouw even kijken , dus ik doe je pijlers stijgen.

Groetjes Chantal.

Kende deze blog nog niet, zal hierop eens gaan rondneuzen

Voilà se, twee keer na elkaar geweest en een post nagelaten. Nu kunde toch niet meer klagen hé.

‘k kom hier via rss-feeds, dus enkel als je iets post. Maar als je iets post, dan kom ik ook!

Misschien kun je het nog eens over fuck-me botjes hebben, dat was geloof ik nogal een publiekstrekker.

Of je kunt nu eens écht zo’n paar gaan halen…*kuch*

leve de fuck-me botjes!

Pff… mischien moet toch iets meer worden zo als S*X en P*Rn gebruiken ;)

:) maak u geen zorgen, we zien u nog graag ;)

@ Charlo & Webstermc: Over botjes gesproken! ‘t Schijnt dat de nieuwe collectie zomer-botjes al in de winkels staat! .. *droomt weg*

@ grmpf: Aaah, daar doe ik het voor hé!

@ aalstblogt: Ik zal nooit meer klagen, I promise

[…] van wordt. Van vriendjes en vriendinnetjes opbeuren. Van overal de positieve kant van zien. Van verliefdheden en flirtgedoe. Je leeft op verliefdheden en flirttoestanden. Je leeft van gesprekjes met zagemensen op de bus en […]

Aandacht nodig much?

@dramoghe: was dat een hint voor sponsering ofzo?

Leave a Reply

