Dramoghe

Mijn leven draait rond mij. Rond mij alleen.

Posted on: February 25, 2007

Van een off-day gesproken.. gisteren was er wel één. Alhoewel. Alleen de avond viel nogal dik tegen. Nu ik erover nadenk.. ik herinner me niet eens meer wat ik gisteren heb gedaan. O jawel. Tennis gekeken. Justine Henin heeft Mauresmo verslagen. Hiep hoi.

Maar daar wilde ik het eigenlijk niet over hebben. Wel over het feit dat ik er gisterenavond een beetje doorzat. Mezelf in slaap huilen en zo, ‘t is niet iets dat ik elke dag doe. Of elke week. ‘t Is dat m’n laptop al uitgeschakeld was of u had hier het zieligste stukje tekst ooit kunnen lezen. U had mijn diepste geheimen geweten. Mijn donkerste hersenkronkels. En dan had ik u moeten vermoorden. Vanzelfsprekend.

U heeft geluk gehad.

2 Responses to "Mijn leven draait rond mij. Rond mij alleen."

Ma schatteke toch. Had ik het geweten dan had ik je wat opbeurende berichtjes gezonden. Vandeweek gaan we samen nog keer weg é. En dan ga je gegarandeerd met een grote smile in slaap vallen daarna ;) Afgesproken?

Dan heb ik in iedergeval ergens geluk.

Groetjes Chantal.

Leave a Reply

