Dramoghe

Fuck

Posted on: March 9, 2007

En dan krijg je ineens slecht nieuws en voelt het of er een tientonner op je borstkas geparkeerd staat. De tranen staan je in de ogen. Je hangt een half uur aan de telefoon en je denkt terug aan duizend mooie momenten. En aan kerstmarkten en spanje en verjaardagsfeestjes.

Morgen wordt hij begraven. En ik kan er met m’n hoofd niet bij.

6 Responses to "Fuck"

Slechts eenmaal heb ik hem ontmoet. Op de kerstmarkt in Gent. Een dijk van een avond. Man, hebben wij toen gelachen.

En toch was die ene keer genoeg om me volledig van m’n stuk te brengen toen je het me daarstraks liet weten.

Koester de herinneringen, zo is hij nog altijd een stukje hier.

Waarom gaat alles zo grondig fout de laatste tijd ?
Veel sterkte, en dat meen ik.

Jammer dat je het nodig hebt, maar ook heel veel sterkte van mij toegewenst…

Dat zal, zeker op dit moment in jouw leven, niet gemakkelijk zijn. Sterkte !

Leave a Reply

