Dramoghe

Gisteren

Posted on: March 13, 2007

Ik stap van de bus. Ik heb nog vijf minuten om mijn trein te halen, dus ik slof op mijn gemak door de stationshal, de gang door, de trappen op naar het perron.. Bovenaan zie ik een bekend hoofd verschijnen. Hoera! Babbeling op de trein!

*tater tater taterwater*

Ineens staat de conducteur voor m’n neus. Ik schrik me een ongeluk: ik heb mijn campus-kaart nog niet ingevuld! Paniekerig begin ik in mijn sjakosj te zoeken, beelden van superboetes flitsen voor m’n ogen. Kaart. Balpen. Amnesie.

Conducteur: (doodgeduldig) “We zijn de 12de.” *knip* “Nog een prettige dag.”

SJEUS! Dat was zeker de sympathiekste conducteur van heel België! Oeresjanse!

9 Responses to "Gisteren"

OF iemand die helemaal geen zin had in administratie…

Da kan ook! Was het ‘s morgens vroeg en had de conducteur nog geen koffie gehad? ;-)

Allez, dan toch nog een lichtpuntje !
Ziedewel, alles komt langzaam terug op z’n plooi.

Shit maatje, get chance

Het was je lucky day precies gisteren, aangezien dat je ‘s namiddags nog zo’n mega-symphatieke dude had die je komen afhalen is aan het station en al. Mijn dag was een heel stuk saaier.

Had hij ‘n snorretje?

Misschien had hij niets bij om te schrijven, het moet niet altijd kommer en kwel zijn.

Oh ja, conducteurs zijn ook maar mensen hé

ik heb nadat ik 6 jaar gependeld ook al door dat conducteurs meestal nog sympathieke mensen zijn!

Net zoals iemand die op de stoptrein een tiketje kocht van Landegem naar Aalter (was zogezegegd opgestapt in Landegem). 3 minuten later stopte de trein… In Landegem.

Oeps, trein was nog niet gearriveerd in zijn vertrekpunt. Conducteur kwam terug, maar heeft het toch blauw blauw gelaten…

Leave a Reply

