Dramoghe

Eén

Posted on: March 15, 2007

Hiep hiep hoera! Deze blog bestaat één jaar. Proficiat aan mezelf!

27 Responses to "Eén"

Dikke proficiat!

Dat je één jaar bloggen beloond moge worden met veeeele proficiats alhier.

Nog veel schrijfsels toegewenst :-D

Een welgemeende proficiat met het voltooien van de eerste jaargang en heel veel succes toegewenst tijdens de tweede.

tiens, was er ooit een tijd zonder dramoghe? allé, proficiat!

Hoeraaaa!

Proficiat aan jezelf!!
Wanneer is de verjaardagsparty? :D

Dramoghe makes blogging worth wile !

*brengt cake*
*steekt kaarsje aan*

hard blazen en een wens doen!

proficiat, mss dat we ten gepaste tijden eens een duvel consumeren op het welzijn van dit blog. K heb je trouwens nog geen prison breaks zien binnenhalen?

15 maart, wat een mooie dag om een blog te beginnen!
Een dikke proficiat en op naar nog vele jaren.
Ik wil een feestje ;-)

Dat verdient een bloemetje!

Proficiat aan uzelf!
Ge krijgt een pintje van mij op de Bwards, Dramoghe.

Dikke proficiat en “many happy returns” (al is dat een wens die niet vrij is van eigenbelang :) )

ow jong
en ik dacht dat gij der al jaren voor mij waart
we zijn bijna even oud!

[…] Dramoghe houdt haar blog al een jaar lang bij, en viert dat. Het deed mezelf ook eens nadenken sinds wanneer déze blog zelf bestaat. Blijkbaar al langer! […]

Smak, smak, smak!

*tromgeroffel* Proficiat! Dat er nog jaren vele moge komen!

hipperdepiep hoera!

Hoeraaaaaaaaaaaa!!! :)

Allez hupsakee, de eerste keer dat ik hier kom en gelijk arriveer ik op een verjaardagsfeestje terecht. Proficiat aan de jarige!

gefeliciteerd met je knappe blog !

Dankuzeer beste mensjes allemaal!

@ Uw Moeder: ‘t Is vreed. De eerste keer! En ik heb u pertangs al in ‘t echt gezien. Denk ik toch.

@ frans: Ik wist wel dat gij een oudje waart.

@ vuur: Dankjewel! Ik hou je eraan!

@ Coudie: Feestje op de Bwards volgende week.

(Volgende week! Het is volgende week al! En ik heb nog niets om aan te doen!)

You are going boldly where no one has gone before…

Althans toch niet velen in blogland :)

Dikke proficiat van mijnentwege aan jouwentwege!!!!!

Heppie blogbeurtdeej. Mogen er nog vele volgen. ;)

Proficiat met je eerste blog-verjaardag!

Proficiat! Mogen wij op bwards een interview afnemen van de jarige? Groeten vanwege het STEW-team.

Hip hip, en dat er nog veel mogen bijkomen.

@ Stefaan: zot! en dan algemeen nederlands moeten praten en al zekers?

Leave a Reply

