Dramoghe

Crokidos

Posted on: March 16, 2007

Toen ik woensdag thuiskwam stond er een grote doos op mij te wachten..

14-03-2007 003

Sjiepjes! Ik zou mezelf niet zijn moest ik niet onmiddellijk een zakje opentrekken natuurlijk.

“Crispy Cheese. Geurtest” Mamaaaaaa, naar wa riekt da? – Naar chips.
Alrighty. Dat was verhelderend.

“Crispy Cheese. Smaaktest.” Proeven? – *Hand verdwijnt in de zak. Hand komt terug uit de zak. Zak is half leeg.* – “Niet slecht!”

Goedgekeurd dus. Ik heb de hele zak diezelfde dag nog binnengespeeld.

5 Responses to "Crokidos"

Hoe leg je eigenlijk uit aan je ouders dat je een pak chips gekregen hebt vanwege je website?

dedju! gratis chips! ben jalours!

gelukkig mag ik ook proeven op de bwards komende vrijdag!

Die Hot&Spicy zijn zooo fucking pikant, maar tegelijk zo verslavend :)

Ze mogen mij hier ook zo’n doos sturen. Ik ben wel niet zo’n chipsliefhebber, maar ons Lynnemien des te meer.

Leave a Reply

