Dramoghe

Crokidos II

Posted on: March 17, 2007

Test 2. Tomatensmaak. Sweet Tomato of zukkentwuk.

We hadden bezoek, dus er was extra testvolk aanwezig. Hier volgen de bevindingen:

  • Papa: ‘t Is hard. (papa eet nooit chips, hij lust dat eigenlijk niet)
  • Mama: Die zijn wel lekkerder dan die met die kaas eigenlijk.
  • Papa: Der zit poeier op! (deuh, daar komt de smaak vandaan hé)
  • Bezoek 1: Je moet het rolleke wel vandeneerste keer helemaal in je mond steken, want als je er probeert een stuk af te bijten, dan verpulvert het! (en ligt heel de zetel vol kruimels. ik heb het gezien, ja!)

Een zeer opmerkzame mens vroeg zich trouwens af hoe ik die plotse verschijning van een doze chips heb verklaard thuis. Ewel hé, ik heb gezegd: ik heb nen fantastische populaire blog. En toen hebben ze daar keer goed mee gelachen en niet verder gevraagd..

5 Responses to "Crokidos II"

@ uw mama haar commentaar: sjieps zonder kaassmaak zijn sowieso lekkerder dan sjieps met (want kaas is gewoon bah)

En waarom vraagt ge mij ni om te komen testen?
Da’s nen Duvel minder dat ik u moet :p

Hoe komt gij/gijle aan die chips?

zodat je ‘t weet; de site http://www.maakofkraak.be is sinds vrijdag online, voor als je het leuk vindt om je commentaar te verfilmen.

kwistet al maar ik heb geen filmkesmaakmachien.

Zal ik in ruil voor wat sjiepjes es een filmpje komen maken van je? :P

Leave a Reply

