Dramoghe

Crap

Posted on: March 18, 2007

Ik ben verliefd. Op Dries. Again. Miljaarde!

Vanmorgen wakker geworden met een onnozele grijns op mijn gezicht.
Waarom moet de meeste mode-ongevoelige jongen ter wereld toch ook complimentjes komen geven over mijn nieuwe kleertjes?! Waarom moet hij na wekenlang negeren toch ook weer normaal en zelfs vriendelijk doen en zo. Waarom wil mijn hart niet luisteren naar mijn hoofd?!?

9 Responses to "Crap"

Niet over nadenken, wordt je alleen maar zot van… gewoon zien wat komt, meer kan je niet doen.

Ik zit in exact dezelfde situatie :s Hopelijk maak je de juist keuze.

Gij kalle. Ofzoiets.

Nee, euh, wat wensen we je best toe?

Ik ken je dus echt wel goed …

Luister alstublieft naar je hoofd meisje. In die weken dat hij je (wééral (!) ) heeft zitten negeren heeft hij heus geen metamorfose ondergaan. Geloof me. Hij is nog steeds dezelfde als de vorige keren en je weet hoe dat is afgelopen. Dus no offence Tequilla, ‘maar zien wat er van komt’ is in mijn ogen hetzelfde zoals de titel van dit stukje: crap.

Het geen Tom je toewenst was min of meer hetzelfde wat in mij opkwam.

Oh ja: ik ga het je blijven doorsteken tot je met je hoofd begint te denken, maar dat kon je wellicht al wel vermoeden.

Omdat ge misschien uw hart moet volgen? :D

Hoe zegt men dit nu ook weer: “de wegen der liefde zijn ondoorgrondelijk”

Iedereen kan je advies geven, maar jij bent diegene die het echt moet ondergaan. Dus wat je ook kiest, ik hoop dat het voor jou de juiste beslissing is. Dit is het belangrijkste!

herkenbaar :)

Been there, done that… and whenever possible doing it again!

herkenbaar inderdaar *zucht*

@ Boudewijn-Jan: !? Dat vraagt om uitleg jongeman! Mailt mij maar keer vlug..

Leave a Reply

